دلیل محرومیت بازیکن اسبق استقلال از سوی کمیته اخلاق چیست؟

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال به رای امروز کمیته اخلاق که وی را تا اطلاع ثانوی از انجام هرگونه فعالیت فوتبالی محروم کرده است، واکنش نشان داد.

واکنش روانخواه به رای صادر شده از سوی کمیته اخلاقبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز خبری مبنی بر محرومیت امید روانخواه بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال و سرمربی فعلی تیم نیروی زمینی تهران در لیگ آزادگان منتشر و اعلام شد که او تا اطلاع ثانوی از انجام هرگونه فعالیت فوتبالی محروم است.

روانخواه در گفت‌وگو با خبرنگار ما، درخصوص حکم امروز کمیته اخلاق که وی را تا اطلاع ثانوی از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم کرده است، بیان کرد: رای صادر شده برای من عجیب و خنده دار است. چرا باید ۱۰ میلیون تومان بدهم تا جریمه نشوم؟ اگر کار من اتفاق بدی بوده، نباید با دادن ۱۰ میلیون تومان این اتفاق حل شود. 


 بیشتر بخوانید: فوتبالیست معروفی که از پرواز اوکراین جا ماند


روانخواه ادامه داد: راجع به ناهنجاری‌های فوتبال ایران صحبت کردم و اگر امثال من درباه چنین مواردی صحبت نکنند، پس صحبت کردن از این مشکلات، کار چه کسی است؟ واقعا خنده دار است که کمیته اخلاق بابت مصاحبه من، چنین حکمی داده است.  من باید به خاطر کارم، مثل شخصی که دوپینگ کرده باشد، محروم شوم و دیگر جریمه مالی معنی ندارد. اینکه کمیته اخلاق برای یک رای، پول تعیین می‌کند، تا حدودی عجیب است.

او درخصوص منتشر نشدن این رای از سوی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: من مانده ام که چطور ممکن است، این حکم بیرون آمده باشد. تاکنون چنین چیزی در زندگی ام ندیده بودم. این همه آدم هر روز درباره مسائل مختلف مصاحبه می‌کنند. صحبت‌های من در چارچوب فوتبال بوده است و درباره بازیکنان پولی و شرط بندی‌هایی که درفوتبال موجود است، اظهار نظر کردم. باز هم  می‌گویم که صدور این رای عجیب است.

انتهای پیام/     

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار