ضرورت رفع نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های روستایی

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری سمنان با اشاره به‌ضرورت رفع نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های روستایی گفت: پیگیری تخصیص اعتبارات استانی بازسازی جاده‌های روستایی در دستور کار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی صمیمیان مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری سمنان در نشست شورای ترافیک استان سمنان با تأکید بر لزوم پیگیری برای تصویب و تخصیص اعتبارات استانی برای بازسازی جاده‌های روستایی گفت: ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های روستایی این استان شناسایی‌شده است.

او با اشاره به‌ضرورت رفع این نقاط برای کاهش سوانح رانندگی در استان سمنان افزود: بهره‌برداری از نظرات کارشناسان و دهیاران در بازسازی جاده‌های روستایی در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری سمنان بابیان اینکه این امر از دغدغه‌های به‌حق فرمانداری‌های استان است، یادآور شد: همکاری و تعامل ویژه اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای رفع این چالش ضروری است.

صمیمیان با تأکید بر لزوم برگزاری مستمر جلسات پیگیری رفع نقاط حادثه‌خیز درراه‌های روستایی استان سمنان گفت: تأمین امنیت درراه‌ها مهم‌ترین مطالبه مردم روستا‌ها محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار