پیام تسلیت تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) و امام جمعه شیراز

تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) و امام جمعه شیراز با صدور پیام هایی جداگانه، شهادت جمعی از دریادلان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حادثه ناو کنارک را تسلیت گفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آیت الله سید علی اصغر دستغیب تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) و آیت الله لطف اله دژکام نماینده مقام معظم رهبری در فارس و امام جمعه شیراز با صدور پیام هایی جداگانه، شهادت جمعی از دریادلان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفتند.

در متن پیام آیت الله سید علی اصغر دستغیب آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
شهادت پر افتخار جمعی از عزیزان نیروی دریایی ارتش در آستانه لیالی متبرکه‌ی قدرِ ماه مبارک رمضان و شهادت مولای متّقیان امیرمومنان علی (ع) در جریان حادثه ناگوار شناور کنارک، هرچند برای آحاد مردم عزیز ایران اسلامی مصیبت بزرگی است، اما عروج ملکوتی آنان و پیوستن به خیل شهیدان، موجب تسلّای خاطر همگان به ویژه خانواده‌های داغدار خواهد بود.

اینجانب برای آن ایثارگران سرافراز ارتقای درجه و برای خانواده‌های معظم ایشان به ویژه منسوبین پنج شهید استان فارس، صبر جمیل و اجر جزیل و برای آسیب دیدگان و مجروحان حادثه مزبور شفا عاجل و کامل از خداوند منان مسئلت دارم.

در متن پیام تسلیت آیت الله لطف اله دژکام نماینده مقام معظم رهبری در فارس و امام جمعه شیراز آمده است:

 بسم رب الشهداء والصدیقین
حادثه تاسف‌بار شناور کنارک در خلیج فارس که منجر به شهادت جمعی از فرزندان ملت سرافراز ایران در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی منجر شد، داغی بزرگ و جانسوز بر دل ملت ایران نهاد گرچه این عزیزان، بی‌تردید در جوار رحمت الهی متنعم از فیوضات و نعمت‌های پروردگار خواهند بود.

اینجانب این حادثه مولمه را به حضرت بقیت‌الله الاعظم ارواحنا له الفداء، مقام معظم رهبری، خانواد‌های این عزیزان به ویژه ۵ شهید گرانقدر این حادثه که از فرزندان غیرتمند استان فارس هستند و همچنین ملت ایران و فرماندهان این نیرو تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال شفای آسیب‌دیدگان و علو درجات شهدای این حادثه را مسئلت دارم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار