توزیع بیش از ۸۵۰۰ بسته معیشتی در شمال غرب شیراز

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز از توزیع بیش از ۸۵۰۰ بسته معیشتی در بین آسیب دیدگان شمال غرب شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ دوم پاسدار عباس بنایی خیرآبادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمد رسول الله (ص)، گفت: تا کنون بیش از ۸۵۰۰ بسته معیشتی در شمال غرب شیراز توزیع شده و مرحله دوم یک هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی در میان نیازمندان شامل مواد پروتئینی، گوشت، حبوبات و برنج به ارزش هر بسته ۳۵۰ هزار تومان تقسیم شده است.

او افزود: از قبل از برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه برتامه کمک به خانواده‌های زیان دیده ادامه داشته که تا قبل از شروع مرحله دوم رزمایش ۷۵۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان تقسیم شده و در ابتدای شروع مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه ۱۲۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان تقسیم خواهد شد.

سرهنگ بنائی افزود: قبل و بعد از ابلاغ برگزاری رزمایش کمک مومنانه ناحیه مقاومت سپاه با کمک خیران و نهاد‌های مستقر در شمال غرب شیراز نسبت به تشکیل قرارگاه برای کمک به افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا تا کنون ۷ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی را در میان آنان توزیع کرده است.

او تصریح کرد: علاوه بر کمک‌های مومنانه و توزیع بسته‌های معیشتی با مالکان مغازه و صاحبان خانه‌های اجاره‌ای صحبت شد تا تمام یا بخشی از اجاره را از مستاجران دریافت نکنند.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا... (ص) شیراز اذعان داشت: با احتساب این ۱۲۰۰ بسته معیشتی در شمال غرب شیراز تاکنون ۸۷۰۰ بسته معیشتی در شمال غرب شیراز تقسیم شده است.

او اظهار کرد: رزمایش کمک‌های مومنانه در شمال غرب شیراز همه مسئولین تابع مقررات رزمایش یوده و این یک اتفاق بسیار جالب و خوب در این منطقه جهت کمک به آسیب دیدگان ویروس کرونا بوده است.

سرهنگ بنائی اذعان داشت: رزمایش شمال غرب شیراز با همکاری خوب ائمه جمعه این منطقه، شهرداران، نهادها، خیرین، گروه‌های جهادی و دیگر عزیزان زحمت کش واقع در این منطقه از زمان شیوع این ویروس منحوس شروع شده و به یاری و مدد الهی تا پایان بر طرف شدن مشکل ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز تاکید کرد: بسته‌های معیشتی که تاکنون تقسیم شده است به دست خانواده‌های رسیده و خواهد رسید که با شناسائی گروه‌های جهادی و پایگاه بسیج در سامانه به نام رمضان که سپاه تعریف و با مشخصات درج شده با همکاری کمیته امداد و سازمان بهزیستی اهداء شده و در ادامه خواهد شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۷:۳۱ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام
نمیدونم این کمکا به کی میرسه...که یکی مثل ما که نون خوردنم دو روزه تو خونمون گیر نمیاد،، با یه بچه کوچیک باید چیکار کنیم...؟این کمکا کجا هست؟که ما نمیبینیم..نکنه ما جز طبقه مرفع هستیم خبر نداریم...بدون هیچ دارمدی اخه باید چیکار کنیم.اجاره خونه که سه ماهه انبار شده رو سر هم رو باید چیکار کینم.
آخرین اخبار