اجرای ۳۰۷ هزار مترمربع آسفالت در سنندج

طی سال گذشته ۳۰۷ هزار مترمربع آسفالت با صرف ۴۵ هزار تن آسفالت در سنندج اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،فرشاد منبری رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری سنندج از اجرای ۳۰۷ هزار مترمربع آسفالت طی سال گذشته در این شهر خبر داد و گفت: این میزان آسفالت با صرف ۴۵ هزار تن آسفالت انجام شده است.

به گفته وی، ۲۰ هزار تن از این آسفالت از طریق بخش خصوصی و با قرارداد با پیمانکاران انجام شده است.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری سنندج از تولید ۲۵ هزار تن آسفالت توسط خود مجموعه شهردار خبر داد و با بیان اینکه بیشترین حجم آسفالت تولید شده در پروژه‌های عمرانی استفاده شده است.

منبری همچنین عنوان کرد: سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری سنندج سال گذشته و در راستای تولید آسفالت برای بهسازی معابر و تکمیل پروژه‌های عمرانی با تمام ظرفیت فعالیت کرده است.

او آماری هم از میزان توزیع آسفالت تولید شده در بین مناطق شهرداری ارائه کرد و گفت: یک‌هزار و ۹۰۰ تن از آسفالت تولید شده در حوزه شهرداری منطقه یک، یک‌هزار و ۸۵۰ تن در سطح شهرداری منطقه دو، دو هزار و ۴۳۰ تن در حوزه منطقه سه و یک‌هزار و ۶۵۰ تن نیز در حوزه شهرداری ناحیه ویژه بهاران توزیع و صرف آسفالت معابر و خیابان‌ها شد.

به گفته رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری سنندج، ۱۷ هزار تن از آسفالت تولیدی شده در راستای تکمیل پروژه‌های عمرانی از جمله بلوار ۳۶ متری دگایران، بلوار ۲۴ متری کمربندی آبیدر، تقاطع غیر همسطح توحید و اتصال بلوار کردستان به بلوار ساحلی صرف شد.

۳۵۰۰ مترمربع از محلات منطقه یک سنندج آسفالت شد

علیرضا کاظمی مدیر شهرداری منطقه یک سنندج در این باره می‌گوید: رسیدگی به وضعیت آسفالت معابر و ساماندهی آن از مهم‌ترین وظایف مدیریت شهری محسوب می‌شود.

او گفت: با هدف سهولت در عبور و مرور شهروندان و بهبود وضعیت تردد خودرو‌ها وهمچنین مناسب سازی سطح معابر عملیات آسفالت و بهسازی معابر و محلات سطح منطقه همچنان در حال اجرا است.

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج عنوان کرد: با ۴۰۰ تن آسفالت ۳ هزار و پانصد مترمربع از کوچه‌های ولیدی و محلات همجوار و مدرسی واقع در خیابان شهدا و کوچه بیان واقع در محله حاجی آباد آسفالت و بهسازی شد.

کاظمی عنوان کرد: عملیات تسطیح و آماده سازی چندین معبر دیگر در سطح منطقه جهت آسفالت وبهسازی در حال اجرا است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.