فرمانده انتظامی شهرستان دماوند خبر داد؛

دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی با ۶ فقره سرقت در دماوند

سرهنگ فاضلی از دستگیری سارقان سابقه دار اماکن خصوصی با ۶ فقره سرقت درمنطقه گیلاوند این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین فاضلی فرمانده انتظامی شهرستان دماوند در گفت و گو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در پی وقوع سرقت اماکن خصوصی به شیوه مشخص در حوزه منطقه گیلاوند، موضوع به طور ویژه در دستور کار عوامل کلانتری ۱۲ گیلاوند این فرماندهی قرار گرفت.

او گفت: در پی تماس احدی از شهروندان مبنی بر تردد مشکوک دو نفر در ساعات بامدادی در یکی از محله‌های گیلاوند بلافاصله عوامل گشت کلانتری در کمترین زمان ممکن در محل حاضر دو نفر مظنون را رویت که ضمن دستگیری به کلانتری انتقال دادند.

وی ادامه داد: پس از انتقال متهمان به کلانتری گیلاوند و انجام اقدامات اولیه احراز هویت مشخص  شد نامبردگان هر دو دارای سوابق متعدد سرقت بوده که با انجام بازجوئی‌های فنی و شگرد‌های خاص پلیسی به عمل آمده متهمان لب به اعتراف گشوده و به ۶ فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح منطقه گیلاوند و حومه اعتراف کردند.

سرهنگ فاضلی بیان کرد: پس از تشکیل پرونده، متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و با قرار تامین مناسب روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند با بیان اینکه بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست، گفت: درخواست می شود هر گونه تردد مشکوک خودرو و افراد را مخصوصا در ساعات شبانه شهروندان با شماره رایگان ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار