برگزاری مراسم احیاء در ۲۰۰ نقطه شهری و روستایی استان همدان

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری مراسم احیاء در ۲۰۰ نقطه شهری و روستای این استان خبر داد.

برگزاری مراسم احیاء در ۲۰۰ نقطه شهری و روستای استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به برگزاری بدون مشکل مراسم احیاء شب نوزدهم ماه رمضان در محافل و مساجد استان بیان کرد: با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در بیش از ۲۰۰ نقطه شهری  و  همه روستا‌های استان همدان مراسم احیاء شب بیست و یکم و بیست سوم ماه  مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

او تاکید کرد: مردم همدان بدون نگرانی در دو شب آتی قدر در مساجد حضور یابند.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با تقدیر از مسوولان استانی در خصوص ایجاد مقدمات برگزاری مراسم شب قدر در استان گفت: در این میان بسیجیان نیز خالصانه وارد میدان شدند و برای برگزاری مراسم و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به مساجد کمک کردند.

نظیری افزود:  با همیاری و کمک همه  شاهد حضور بسیار زیبا و با طراوت مردم با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در بیش از ۲۰۰ نقطه شهری استان و عموم روستا‌ها  خواهیم بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به برگزاری مراسم احیاء در نخستین شب از لیالی قدر  و شب نوزدهم ماه رمضان گفت:  امیدواریم شب‌های آتی نیز شاهد حضور بیشتر مردم در محافل مذهبی برای برگزاری شب احیا باشیم.

او  با دعوت از عموم مردم برای شرکت در مراسم شب ۲۱ ماه مبارک رمضان گفت: مراسم در شب نوزدهم در سراسر استان با سلامت و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد و مشکلی در هیچ نقطه‌ای از استان رخ نداد.

نظیری  با بیان اینکه این با تلاش و جدیت تیم شبکه بهداشت و درمان و استمرار حضورشان محقق شده است،تاکید کرد: مردم با امنیت خاطر و  بدون نگرانی در شب بیست و یکم و بیست و سوم در محافل و اماکن مذهبی حضور پیدا کنند و به احیاء و شب زنده داری بپردازند.

انتهای پیام/د.ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.