رزمایش تذکر لسانی درجوانرود برگزارشد

رزمایش تذکر لسانی به مناسبت ماه مبارک رمضان روز پنجشنبه با حضور آمران به معروف و ناهیان از منکر در قالب گروه‌های طلایه داران تذکر لسانی (پیام مهربانی) درسطح خیابان‌ها و محله‌های شهرجوانرود برگزارشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ امام جمعه جوانرودبا تسلیت ایام شهادت حضرت علی (ع) امر به معروف و نهی از منکر را یکی از موضوع‌های دینی و اجتماعی عنواد کرد و گفت: تذکر زبانی پیام مهربانی، وظیفه همگانی و افتخار آیین اسلام است.

ماموستا ملا احمد فخری هدف از برگزاری این رزمایش را احیای فریضه امر معروف و نهی از منکر در جامعه دانست و افزود: اجرا و دوام این مانور می‌تواند نقش بسیار مهمی را در زمینه کاهش منکرات در جامعه را داشته باشد.

او یادآورشد: امر به معروف و نهی از منکر یک فریضه الهی است که در شرع مقدس اسلام توجه زیادی به این فریضه مهم شده است.

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود نیز با بیان اینکه دراین رزمایش ۵۰۰ نفر از آمران به معروف و ناهیان از منکر حضور دارند گفت: طلایه داران تذکر لسانی در قالب ۱۰ گروه ۵۰ نفر در سطح خیابان‌ها و محله‌های شهر جوانرود در راستای برنامه‌های رزمایش امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند.

سرهنگ ابوذر انوری افزود: بی تردید فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر مختص ماه رمضان نیست و باید در طول سال استمرار داشته باشد و در شهرستان جوانرود این مهم پیگیری می‌شود.

او با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر راه سعادت جامعه است یادآورشد: تمام افراد جامعه در انجام امر به معروف و نهی از منکر مسوول هستند.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.