کشف سه انبار احتکار در فنوج

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان از کشف ۵۵ میلیارد ریال کالا‌های اساسی احتکار شده در بازرسی از ۳ انبار در شهرستان فنوج خبر داد.

سرهنگ ابراهیم ملاشاهی رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان گفت: با کسب خبری مبنی بر احتکار مقادیر زیادی کالا‌های اساسی و ارزاق عمومی توسط فردی سوجوء در شهر فنوج بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فنوج با شناسایی سه انبار کالا‌های احتکار شده پس از هماهنگی قضائی روز گذشته به همراه تیمی از بازرسان اداره تعزیرات و اداره صنعت و معدن وارد عمل شدند.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده در بازرسی از این انبار ۵۱ تن برنج، ۸ تن شکر، ۴ تن و ۹۵۲ لیتر روغن مایع و جامد، ۳ تن و ۷۵۰ کیلوگرم عدس، ۱۱ هزار و ۹۴۰ قوطی یک کیلوگرمی رب احتکار شده کشف کردند.

سرهنگ ملاشاهی با اشاره به پلمپ انبار‌ها تصریح کرد: ارزش ریالی کالای‌های کشف شده توسط کارشناسان اداره گمرک ۵۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی در خاتمه از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به قاچاق و احتکار کالا و ارز را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کرده و خدمتگزاران خود را در این راه یاری کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار