معاون استاندار اردبیل:

استاندارد سازی مدارس غیردولتی در اردبیل پیگیری شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل بر استانداردسازی مدارس غیر دولتی خصوصا سیستم‌های گرمایشی این موسسات تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز ندایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گفت: این موسسات باید از فرصت تعطیلی پیش آمده ناشی از کرونا استفاده کرده و نسبت به تغییر محل‌های غیر استاندارد اقدام کنند.

او با اشاره به تعطیلی مدارس در چند ماه اخیر به دلیل بیماری کرونا، گفت: لازم است اقدامات لازم برای بازگرداندن هزینه‌های سرویس‌های دانش آموزی و سایر هزینه‌های دریافتی که خدمات لازم ارائه نشده است به دانش آموزان عودت شود.

فعالیت ۵۲۶ مدرسه غیر دولتی در استان اردبیل

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز با اشاره به فعالیت ۵۲۶ مدرسه غیر دولتی در استان گفت: سیستم گرمایش ۳۷۶ ساختمان مدارس غیر دولتی همچنان بخاری بوده و برای استانداردسازی آن‌ها برنامه ریزی شده است.

احمد ناصری بیان کرد: هماهنگی‌های لازم با مدیران این مدارس انجام گرفته و در صورت امکان حمایت‌هایی نیز صورت می‌گیرد.

او به بازگشایی مدارس از ۲۷ اردیبهشت ماه در استان اردبیل همزمان با سراسر کشور اشاره کرد و گفت: این بازگشایی به منزله حضور اجباری دانش آموزان نبوده و دانش آموزان برای رفع اشکال می‌توانند در مدارس حضور یابند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: مدیران و معلمان از شنبه در مدارس حضور می‌یابند و آموزش آن دسته از دانش آموزانی که به برنامه‌های آموزش اینترنتی دسترسی نداشتند انجام می‌دهند.

ناصری اظهار کرد: چگونگی حضور دانش آموزان در هفته اول بازگشایی مدارس زمینه برنامه ریزی برای ادامه فعالیت معلمان در هفته‌های بعدی خواهد بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.