دغدغه‌های جالب جوانترین مربی بوندس لیگا برای شروع مجدد مسابقات

سرمربی لایپزیگ برای از سرگیری مسابقات بوندس لیگا در ورزشگاه خالی از تماشاگر دغدغه جالبی دارد.

دغدغه‌های جالب جوانترین مربی بوندس لیگا برای شروع مجدد مسابقاتبه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، یولین ناگزلمن سرمربی لایپزیگ، که با ۳۱ سال سن جوانترین سرمربی بوندس لیگا محسوب می‌شود، برای از سرگیری مسابقات ۲ دغدغه اصلی دارد؛ صحبت کردن کنار زمین و نحوه شادی پس از گل.

بوندسلیگا اولین لیگ مهمی خواهد بود که بعد از یک توقف دو ماهه در میان چارچوب محکم بهداشتی، روز شنبه دوباره از سر گرفته می‌شود.

بازیکنانی که طی روز‌های گذشته در قرنطینه بوده اند، اجازه نخواهند داشت با هم دست بدهند یا به صورت گروهی شادی گل داشته باشند، ضمن اینکه باید از انداختن آب دهان بر زمین نیز خودداری کنند.

در اولین بازی لایپزیگ، میزبان فرایبورگ خواهد بود و طبق مقررات در کل تنها ۳۰۰ نفر از اعضای کادر تیم‌ها و مسئولان حق دارند در ورزشگاه‌ها و اطراف آن حضور داشته باشند و این سکوت ورزشگاه، کار را برای مربیانی که کنار زمین از الفاظ خاصی برای هدایت تیم خود استفاده می‌کنند، سخت خواهد کرد.

با این اوضاع ناگلزمن که مربی پر سر و صدایی است باید در انتخاب کلمات دقت کند، این یکی از دغدغه‌های جوانترین مربی بوندس لیگا است.

ناگلزمن در کنفرانس خبری ویدئویی روز پنجشنبه گفت: "میکروفون‌ها روشن هستند، و تن صدا در ورزشگاه متفاوت خواهد بود و صدای من بهتر از قبل خواهم شنید. سعی خواهم کرد که در محوطه فنی رفتار قابل قبولی داشته باشم و چیز‌هایی را که معمولاً می‌گویم آرام بگویم یا اصلا نگویم.

همچنین با توجه به این که به بازیکنان گفته شده فاصله خود را به عنوان بخشی از اقدامات ایمنی حفظ کنند، این مربی ۳۲ ساله، نمی‌داند شادی‌های گل چطور خواهد بود.

ناگلزمن گفت: بازیکنان بدون شک به چیزی فکر خواهند کرد. اما ما ابتدا باید گل بزنیم و سپس می‌توانیم درباره شادی‌های پس از گل فکر کنیم.


بیشتر بخوانید: قوانین سخت آلمانی‌ها برای از سرگیری بوندس لیگا/ بازیکنان باید در هر بازی ماسک بزنند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار