کشف بیش از ۱۵ تن شکر احتکاری در شیراز

۱۵ تن شکر احتکاری از یک انبار واقع در شهر شیراز کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس گفت: در گشت مشترک تعزیرات حکومتی، پلیس امنیت اقتصادی و سازمان صمت، انباری که بیش از ۱۵ تن شکر در آن احتکار شده بود کشف شد.

او، بیان کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که این انبار شناسه ثبت در سامانه جامع انبار‌ها  را نداشته و شکر‌ کشف شده نیز از سوی افراد سودجو و به قصد سوء استفاده از وضعیت بازار در این محل دپو شده است.

مبشری تصریح کرد: شکر‌های کشف شده برای مصرف شهروندان به صورت بسته‌های یک کیلویی و به قیمت مصوب در اختیار اتحادیه مربوطه قرار گرفت که پرونده متخلفان نیز برای بررسی‌های بیشتر و روشن شدن جوانب موضوع به شعبه ویژه احتکار تعزیرات حکومتی ارجاع  داده شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس با اشاره به اینکه تعزیرات حکومتی در برخورد با محتکران و اخلال گران بازار اقلام ضروری مردم هیچگونه اغماضی ندارد، ادامه داد: از شهروندان درخواست می شود چنانچه اطلاعی از احتکار کالا و یا انبار‌های غیر مجاز دارند مراتب را به شماره ۱۲۴ و یا سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ اعلام تا گشت مشترک تعزیرات حکومتی نسبت به پیگیری موضوع اقدام کند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار