مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرداول خبر داد;

رعایت پروتکل‌های بهداشتی با توجه به بازگشایی مدارس

مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرداول گفت: مدیران مدارس موظف هستند بر اساس ابلاغ شیوه نامه بازگشایی و پروتکلی وزارت بهداشت تجهیزات مورد نیاز پروتکل‌های بهداشتی را تهیه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ زمانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرداول در جلسه مدیریت آموزش وپرورش شهرستان چرداول گفت:از آنجایی که سلامت همکاران و دانش آموزان بسیار حائز اهمیت می‌باشد لذا علیرغم تلاش‌هایی که در فضای مجازی انجام شد ممکن است برخی از دانش آموزان موفق به دریافت این آموزش‌ها نشده باشند به همین منظور ستاد پیشگیری ازبیماری کرونا تصمیم به باز گشایی مدارس از صبح روز بیست و هفتم اردیبهشت به مدت یک ماه گرفته شده است تا مدارس منحصرا با رضایت اولیاء جهت رفع اشکال و پاسخ به پرسش‌های دانش آموزان بازگشایی شوند.

او ادامه داد: بنابراین دانش آموزانی که آموزش‌های ارائه شده را از طرق مختلف دریافت کرده‌اند نیازی به حضور در مدرسه ندارند و تنها دانش آموزانی که نیاز به رفع اشکال دارند یا دانش آموزانی که اصلا در فرآیند آموزش نبوده اند می‌توانند با مراجعه به مدارس به رفع اشکال خود بپردازند.

زمانی افزود: مدیران مدارس موظف هستند بر اساس ابلاغ شیوه نامه بازگشایی و پروتکلی وزارت بهداشت که به مدارس ابلاغ شده عمل کنند و تجهیزات مورد نیاز پروتکل‌های بهداشتی را که از محل واریز سرانه بهداشتی واریز شده به حساب مدارس تهیه کنند و با برنامه ریزی کامل از ورود دانش آموزان در روز بازگشایی استقبال نمایند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرداول با تاکید بر ضرورت ایجاد آمادگی لازم برای بازگشایی مدارس اظهار کرد: تصمیم بازگشایی مدارس مطابق نظر ستاد ملی مدیریت کرونا استان بوده است و در عین حال، هیچ اجباری برای حضور دانش‌آموزان در مدرسه پس از بازگشایی از هفته آینده نخواهد بود و هیچ خانواده یا دانش‌آموزی نباید در خصوص تاثیر عدم حضور در مدرسه در این ایام در مسائل درسی و انضباطی دغدغه‌ای داشته باشد.

او بیان کرد: حضور مدیران، کادراجرایی و معلمانی که به هر دلیل نتوانسته اند در پیام رسان شاد فعالیت داشته باشند درمدارس الزامی است و دیگر دبیران نیز طبق تقویم آموزشی و تدبیر مدیرمدرسه حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.