شروط بازگشایی مدارس در روزهای کرونایی + فیلم

وزارت آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس در روزهای شیوع ویروس کرونا شروطی گذاشته است.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، با اعلام وزارت آموزش و پرورش، مدارس می‌توانند از شنبه هفته آینده دوباره فعالیت خود را از سر بگیرند، اما طبق دستورالعمل این وزارتخانه حضور دانش آموزان در مدرسه کاملا اختیاری است.

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش اعلام کرده است مدارس فقط یک ماه باز هستند و میزان حضور دانش آموزان در مدرسه با نظر شورای مدرسه است.


بیشتر بخوانید: کدام مدارس از ۲۷ اردیبهشت باز می‌شوند؟ + فیلم


انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
بچه های نهم که بیماری تنفسی دارند چه کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام فقط با این ایده باز گشایی ناگهانی مدارس لطمات روحی و روانی و استرس زا به اولیا و معلمان و دانش آموزان وارد شده یک جو متشنج و نا خواسته و بدون آمادگی و ناگهانی ایجاد شده وهر کس قطعا از روی جبر کاری را انجام بده نه دقت لازم را دارد نه باز دهی لازم اونچه که در راس اهمیت قرار دارد سلامت جسم و سلامت روح است الان هیچ کدام تضمینی ندارند و قطعا آثار مطلوبی هم نخواهد داشت و کماکان در اذهان کودکان قانون جبر و اجبار شکل میگیرد انسانی که اشرف مخلوقات است و حق انتخاب دارد در شرایط کاملا جبری عمل میکند و این قطعا در شکل گیری ایدئولوژی و عقاید کودکان امروز و آینده سازان شکل گیری مثبتی نخواهد داشت . ۱۲۴ هزار پیامبر برای هدایت بشر فرستاده شد اما هرگز بشر را مجبور نکردن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرابایدپایه نهم امتحان حضوری بدهندبه چه قیمتی بااین همه استرس برای خودشون وخانواده هاشون کسی به فکرنیست واقعا!!؟؟
Iran (Islamic Republic of)
منظمی تهرانی
۰۱:۳۹ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام و عرض ادب
امتحان نهم هماهنگ نیست چرا باید حضوری امتحان بدهند چه سنجشی هست که هر مدرسه سوالات منتخب دبیر را برای هدایت تحصیلی در نظر بگیرد فقط انرژی که سه ماه با هزار ترفند دانش آموزان را در چهار دیواری خانه حبس کردیم از بین خواهدرفت و سنجش برابری هم نخواهد بود!! بعضی دانش آموزان ناراحتی تنفسی دارند
حضورشان سراسر استرس است
Iran (Islamic Republic of)
ستایش
۲۲:۵۸ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
آقای وزیر امتحان پایه نهم رو حضوری اعلام کردید واقعا فکر نمیکنید در حق این بچه ها اجحاف میشه آیا با این حجم استرس اصلا میتونن نمره خوب برای انتخاب رشته بیارن ؟ ولی بقیه پایه ها غیر حضوری آزمون خواهند داد و کتاب باز 'لطفآ به خانواده ها استرس ندید و آزمون پایه نهم رو هم غیر حضوری اعلام کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
باید بدونن دیگه ولی متاسفانه نمیفهمن
آخرین اخبار