ارسال محموله کانتینری از بندر آبادان به کشورهای حاشیه خلیج فارس

مدیر بنادر و دریانوردی آبادان گفت:ظرف چند روز آینده اولین محموله کانتینری از بندر آبادان به کشورهای حاشیه خلیج فارس ارسال می شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سفاری مدیرکل دریانوردی آبادان با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای ادامه روند تخلیه و بارگیری و صادرات از بندر آبادان   به کشورهای حاشیه خلیج فارس گفت : با رعایت پروتکل های بهداشتی  حدودا  ۲۰۰ تن کاه صادراتی  که در مجموع  ۱۲ دستگاه کانتینر ۴۰ فوت در شناور فلزی چند منظوره مهاجرین ۶ بارگیری شد و طی چند روز آینده ، بندر آبادان را به مقصد کویت ترک میکند.

او افزود : پیش از این ، این نوع کالا به صورت کیسه‌ای صادر  می شد که البته در این برهه از زمان  و با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای افزایش میزان استقبال کشورهای مقصد و بالا بردن ضریب ایمنی، این شیوه یعنی صادرات کاه به‌صورت کانتینری را عملی کردیم.

مدیر بنادر و دریانوردی آبادان با بیان اینکه همه تلاش ما این است که  عملیات تخلیه و بارگیری و صادرات از بنادر آبادان به کشورهای حاشیه خلیج فارس متوقف نشود ، اکنون این بهترین گزینه است که هم سرعت فعالیت را بالا می‌برد و هم عملیات صادرات  را مستمر میکند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.