تجلیل مردمی از مردم مدافع سلامت البرز

دبیر سمن طلوع سپیده فردا گفت: ۵۰ خانواده گمنامی که با امکانات شخصی و بدون تبلیغ ماسک و دستکش تولید می‌کردند، شناسایی و تقدیر شدند.

سپیده بهرامی، دبیر سازمان مردم نهاد طلوع سپیده فردا در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که علاوه بر کار بهداشت و درمان، مسئولان دولتی، سپاه پاسداران و... شهروندان عادی نیز بدون تبلیغ و در خلوت خودشان با ویروس کرونا مبارزه و به جامعه خدمت کردند، گفت: شهروندان عادی که در منازل خود با استفاده از امکانات محدود و شخصی دست به تولید ماسک و لباس مخصوص پزشکی زده بودند، شناسایی و طی اقدامی درب منازل شان تجلیل شدند.

او افزود: سازمان مردم نهاد طلوع سپیده فردا با همکاری بسیج حوزه ۲۲۰ سپاه ناحیه امام سجاد(ع)، پنجاه خانواده را که میزان تولید روزانه ماسک و گان توسط هر یک از آنان گاهی چندهزار عدد نیز می رسید شناسایی کرد.

دبیر سازمان مردم نهاد طلوع سپیده فردا گفت: این خانواده ها تولیدات خود را بدون اطلاع رسانی تبلیغات و بدون ادعا به صورت رایگان بین مناطق حاشیه ای استان و اقشار آسیب پذیر توزیع می کردند.

او افزود: سازمان مردم نهاد طلوع سپیده فردا و بسیج حوزه ۲۲۰ سپاه ناحیه امام سجاد(ع) نیز پس از شناسایی، از این پنجاه خانواده که اعم از زن و مرد و فرزندشان در کار خیر و مقابله با کرونا دخیل بودند با اهدای گل و تندیس شهدا، درب منازل‌شان تقدیر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار