در دومین شب از لیالی قدر؛

دارالعباده یزد عطر آگین از زمزمه الهی العفو بود

مناطق مختلف استان دارالعباده یزد در دومین شب از لیالی پرفیض قدر مملو از عطر دل انگیز و روح بخش دعا و نیایش و نور قرآن بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مناطق مختلف استان دارالعباده یزد در دومین شب از لیالی پرفیض قدر مملو از عطر دل انگیز و روح بخش دعا و نیایش و نور قرآن بود.

مردم شهر‌های مختلف استان در شب شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) به عزاداری پرداختند و با به سر گرفتن قرآن و خواندن دعای جوشن کبیر با پرودگار خود راز و نیاز کردند.

مومنان روزه دار یزد در این شب دست نیاز به درگاه بی کران رحمت حق برداشتند و برای اتحاد و همدلی و نصرت امت اسلامی، رفع گرفتاری‌ها و تعجیل در ظهور حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف دعا کردند.

مردم متدین یزد با حضور در بقاع متبرکه، مساجد، حسینیه‌ها و تکایا با قرائت قرآن کریم و ادعیه وارده همچون دعای جوشن کبیر، قرآن به سر نهادن و روضه خوانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از درگاه پروردگار طلب مغفرت کردند.

مراسم معنوی احیا امشب به صورت زنده از صداوسیمای یزد از ساعت ۲۴ پخش شد.

این شب‌ها ارزش دارد که انسان آن را احیا بگیرد و بیدار بماند و به درگاه پروردگار دعا و مناجات و تضرع داشته باشد اهمیت این شب همین بس که علما و عرفا برای درک شب قدر گاهی تمام یک سال را احیا می‌گرفتند تا از فیضه لیله قدر محروم نشوند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار