آزادی چهار محکوم مالی از زندان

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان گفت:چهار محکوم مالی با بدهی بیش از ۴۹۰ میلیون تومان از بند رهایی یافتند و به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اسد الله گرجی زاده مدیرکل زندان‌های استان اصفهان گفت: با مشارکت خیران استان در برنامه تلویزیونی یک شهر ضیافت دیشب، چهار محکوم مالی با بدهی بیش از ۴۹۰ میلیون تومان از بند رهایی یافتند و به آغوش خانواده بازگشتند.

اسد الله گرجی زاده با بیان اینکه ۲۷۰ میلیون تومان این بدهی را شاکیان گذشت کردند افزود: ۳۰ میلیون تومان پرداخت این میزان بدهی نیز از آورده خود زندانیان و ۱۹۰ میلیون تومان بقیه نیز از کمک خیران و ستاد دیه بود.

او با بیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان خیران تعهد پرداخت بیش از پنج میلیارد و ۵۲۱ میلیون تومانی هزینه آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد را کمک کرده اند ادامه داد: در این مدت ۵۳ محکوم مالی با همت نیک اندیشان استان از زندان آزاد شدند.

گرجی زاده افزود: مردم بخشنده اصفهان می‌توانند به منظور آزادی محکومان مالی، کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب‌های ۰۱۰۵۵۰۶۳۷۰۰۰۷ بانک ملی، ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۵۴۳۲۱ ستاد دیه، ۰۱۰۲۶۷۹۳۶۶۰۰۷ بانک صادرات و شماره شبا ir۸۶۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۰۵۵۰۶۳۷۰۰۰۷ ارسال کنند.

با همت و تلاش مردم و خیران در ۲ سال گذشته استان اصفهان، رتبه اول آزادی زندانیان را در کشور کسب کرده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.