طی پیامی؛

ظریف درگذشت نماینده ایران در اوپک را تسلیت گفت

وزیر خارجه کشورمان طی پیامی درگذشت حسین کاظم‌پور اردبیلی نماینده ایران در اوپک را تسلیت گفت.

به گزارش  حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان طی پیامی درگذشت حسین کاظم‌پور اردبیلی نماینده ایران در اوپک را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم؛ و لنبلونکم بشی من الخوف و الجوع و نقص من الاموال و الانفس و الثمرات و بشر الصابرین. الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت برادر بزرگوار، دوست صادق و همکار عزیزم حسین کاظم پور اردبیلی دیپلمات برجسته و کم نظیر کشورمان ضایعه بزرگی برای جامعه دیپلماسی است. این شهید زنده هفت تیر در تمامی چهار دهه گذشته از وزارت تا سفارت و از معاونت وزیر تا عضویت هیات عامل اوپک همواره مدافعی تیزهوش و باصلابت برای منافع ملی و مشاوری امین و دقیق و صریح برای مسئولین جمهوری اسلامی ایران بود.

خانواده وزارت امور خارجه در طول سه ماه گذشته دو حسین را از دست داده که هر دو نمونه خدمتگزاری بی پیرایه و صادقانه برای مردم دلاور ایران بودند.

این مصیبت سنگین را به همسر گرانقدر و فرزندان بزرگوار و سایر بازماندگان محترم و همکاران آن عزیز محبوب در وزارت امور خارجه و وزارت نفت تسلیت عرض می‌نمایم. از خداوند متعال مسئلت دارم که او را با مولایش امیرالمومنین علیه السلام محشور و به بازماندگانش صبر و اجر مرحمت فرماید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد باقری
۰۲:۰۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
با سلام در گذشت برادر عزیز و دیپلمات کار آموزده را به خانواده محترم این عزیز سفرکرده به سوی جایگاه عبدیت الهی را تسلیت می گویم واز خداوند بزرگ برای انواده این محروم وهمکاران محترم ایشان جناب دکتر محمدجواد زریف برادر بزرگوار وتمام همکانش تسلیت خود را عرض می نمایم
آخرین اخبار