۳۰ هزار نیکوکار یزدی حامی اکرام ایتام /شما هم حامی یک یتیم شوید

مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: نیکوکاران در آستانه شهادت ابوالایتام حضرت علی (ع) با پرداخت ماهیانه حداقل ۳۰ هزار تومان به حساب بانکی ایتام حامی یک یتیم شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه سفارش‌ها و روایات فراوانی اسلامی در خصوص اکرام ایتام و رسیدگی به نیازمندان رسیده است، گفت: نیکوکاران می‌توانند در آستانه شهادت ابوالایتام حضرت علی (ع) با تبعیت از سیره آن امام همام با پذیرفتن امر حمایت یک یا چند یتیم، ماهیانه حداقل ۳۰ هزار تومان به‌حساب بانکی هرکدام از آنان واریز کنند.

او  بابیان اینکه پایگاه‌های کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در شب‌های قدر و به‌ویژه سالروز شهادت حضرت علی (ع) آماده ثبت‌نام از حامیان نیکوکار در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین باهدف حمایت ایتام و فرزندان نیازمند هستند، افزود: طرح اکرام ایتام و محسنین طرح‌هایی هستند که به‌موجب آن حمایت مالی و معنوی ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد به خیران و نیکوکاران واگذار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد ادامه داد: سامانه اکرام نیز ساده‌ترین روش برای حمایت و کمک به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت این نهاد به‌صورت غیرحضوری و آنی است و نیکوکاران یزدی می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir حمایت ایتام و فرزندان نیازمند موردنظر خود را بر عهده گیرند.

او با اشاره به بخشی از قابلیت‌های سامانه اکرام کمیته امداد، اظهار داشت: نیکوکاران و حامیان خیر می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه اکرام نسبت به انتخاب ایتام و فرزندان نیازمند در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین با قابلیت انتخاب شهر، جنسیت (دختر، پسر)، سن و مبلغ اهدائی در این کار خداپسندانه شرکت کرده و به سیره عملی امیرالمؤمنین علی (ع) عمل کنند.

شجاعان ادامه داد: سامانه نیکوکاری (تلفن رایگان) ۰۹۶۸۸۷، کد دستوری#۰۳۵*۸۸۷۷*تلفن همراه، بخش‌های نیکوکاری نرم‌افزار‌های کاربردی تلفن همراه همچون سنا و سکه، درگاه‌های اینترنتی emdad.ir و mohsenin.ir برای سهولت در دریافت کمک‌های مردمی در نظر گرفته‌شده است.

هم‌اکنون ۳۰ هزار نیکوکار و خیر یزدی در زمینه‌های مختلف از جمله مشترک صدقات و حامی اکرام ایتام و محسنین با کمیته امداد همکاری دارند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.