بازگشایی مدارس استان مرکزی

مدارس استان مرکزی در همه مقاطع تحصیلی از امروز بازگشایی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  براساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا همزمان با سراسر کشور تمامی مدارس استان مرکزی در همه مقاطع تحصیلی بازگشایی شدند و به مدت یک ماه با حضور داوطلبانه دانش آموزان با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی فعال خواهند بود.

شهریار فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی د رگفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: رعایت دستورالعمل‌های تب سنجی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی مناسب و ضدعفونی مدرسه از جمله الزامات بازگشایی مدارس است و حضور دانش‌آموزان در مدارس کاملا اختیاری و برای رفع اشکال است.

فولادوند افزود: مدارس فقط به مدت یک ماه دایر خواهد بود و در این مدت مسئولیت ایاب وذهاب دانش آموزان برعهده والدین و خانواده‌های آنان است.

او اضافه کرد: چنانچه دانش‌آموزان به هر علتی نخواهند در مدرسه حضور پیدا کنند آموزش از طریق شبکه شاد ادامه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی در خصوص نحوه برگزاری امتحانات آخر سال دانش آموزان هم گفت: نحوه برگزاری امتحانات به ... از پایه نهم و دوازدهم برعهده شورای مدارس است.

او ادامه داد: امتحانات دانش آموزان پایه دوازدهم نهایی و بصورت سراسری و امتحانات پایه نهم حضوری و کاملا مدرسه‌ای با رعایت نکات بهداشتی برگزار می‌شود.

در پی شیوع ویروس کرونا در کشور مدارس و مراکز آموزشی از سوم اسفند سال گذشته تعطیل شدند. /

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.