روند رشد شاخص بورس آذربایجان‌غربی کند شد

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی از کاهش روند رشد شاخص در استان خبر داد.

به گزار خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،گفت:وحید جوادی مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: شاخص کل بورس استان طی هفته گذشته در مقایسه با هفته پیش از آن با ۳۹ هزار و ۷۳۹ واحد افزایش به یک میلیون و ۱۷ هزار و ۶۶۲ واحد رسید.

جوادی  با بیان اینکه طی هفته گذشته شاخص بازار فرابورس نیز افزایش ۱۵۰ واحدی را تجربه کرد، افزود: این شاخص نیز در پایان هفته گذشته به ۱۰ هزار و ۲۸۶ واحد رسید.

او اضافه کرد: این درحالی است که شاخص کل بورس استان در هفته پیش از آن ۹۹ هزار و ۸۲۲ واحد افزایش و شاخص فرابورس نیز افزایش ۸۶۳ واحدی را تجربه کرده بود.

او با بیان اینکه هفته گذشته بیش از ۲۰۷ میلیون و ۲۲۶ هزار سهم و حق تقدم سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی در آذربایجان‌غربی معامله شد، بیان کرد: ارزش معامله‌های بورسی طی هفته گذشته در استان بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال بود.

جوادی با اشاره به اینکه طی این مدت در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی ۱۲ کارگزار از ۱۶ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق‌تقدم بیش از ۳۳۱ شرکت بورسی و فرابورسی را معامله کردند، افزود: در این مدت نمایندگی شرکت کارگزاری سرمایه و دانش بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۱۸ درصد به خود اختصاص داد.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی از سهم ۵۴ درصدی خرید در هفته گذشته خبر داد و بیان کرد: طی این مدت شرکت پالایش نفت اصفهان با ۱۱ درصد، بیشترین ارزش کل معامله‌ها را به خود اختصاص داد و در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار گرفت.
انتهای پیام/ن م 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.