بازگشایی مدارس مازندران برای رفع اشکال

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: مدارس مازندران از امروز شنبه ۲۷ اردیبهشت با رعایت نکات بهداشتی با حضور اختیاری دانش آموزان باز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: پیرو تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا، مدارس دوره ابتدایی و متوسطه به غیر از مراکز پیش دبستانی و مدارس استثنایی، از امروز به مدت یک ماه به منظور رفع اشکال دانش آموزان بازگشایی می‌شوند و حضور مدیران، معلمان، دبیران و همه عوامل اجرایی مدرسه در آموزشگاه الزامی بوده، اما حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری است و الزام دانش آموزان به حضور در مدرسه ممنوع است.

او با بیان اینکه برای دانش آموزان پایه دوازدهم، مدارس تا ۱۰ خرداد ماه باز است، افزود: دانش آموزان و کادر مدرسه باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

سعدی پور درباره برگزاری امتحان دانش آموزان دوره ابتدایی نیز با اشاره به اینکه برای این دوره، برگزاری آزمون نخواهیم داشت و ملاک ارزشیابی، توصیفی خواهد بود، گفت: در پایه‌های هفتم، هشتم، دهم و یازدهم امتحانات به صورت غیر حضوری خواهد بود و مدیران و معلمان درباره نمره تصمیم گیری خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران افزود: آزمون پایه نهم هم به دلیل هدایت تحصیلی، به صورت حضوری است که بعد از ۲۷ خرداد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.