سرهنگ موقوفه‌ای خبر داد؛

پلمب ۴ سفره خانه متخلف در شرق تهران

جانشين پليس پيشگيری پايتخت از شناسایی و پلمب ۴ باب سفره خانه و قهوه خانه متخلف در شرق تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای جانشين پليس پيشگيری پايتخت گفت: مأموران کلانتری‌های تهران در بررسی‌های دقیق و نظارت بر اصناف اطلاع پیدا کردند که ۴ باب سفره خانه و قهوه خانه در شرق تهران به صورت پنهانی و چراغ خاموش مشغول به فعالیت هستند و این در حالی است که با توجه به پروتکل صادر شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا فعالیت این اصناف خارج از قوانین و پروتکل صادر شده است.

وی افزود: بررسی‌های دقیق صحت این اخبار را همراه داشت و مشخص شد روزانه ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر در این مغازه‌ها حضور دارند که هماهنگی‌های لازم برای پلمب این مغازه‌ها صادر شد و عصر روز جمعه بیست و ششم اردیبهشت ماه در عملیات‌های همزمان و هماهنگ ۴ باب مغازه پلمب شده و نفرات دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.


بیشتر بخوانید: پلمب ۳۲ واحد صنفی متخلف در شهرستان پاکدشت

بیشتر بخوانید: پلمب ۲ سفره خانه متخلف در فرحزاد


این مقام پلیسی به اصناف متذکر شد: همه اصناف باید پروتکل صادر شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا را اجرا کنند و مأموران کلانتری‌ها در صورت مشاهده تخلف اصناف اقدام به انعکاس موضوع به مراجع ذیصلاح می‌کنند.

سرهنگ موقوفه‌ای در پایان گفت: از مردم و اصناف می‌خواهم که قوانین و پروتکل‌های صادر شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا را رعایت کنند تا از شیوع این بیماری جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار