بسته اخبار حوادث قزوین امروز بیست و هفتم اردیبهشت ۹۹

کشف ۷۷ کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی/برخورد کامیون با عابر پیاده در بوئین زهرا

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و هفتم اردیبهشت سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بر روی عوامل حمل و نقل مواد مخدر مشخص شد، فردی قصد انتقال مقادیر زیادی از مواد مخدر در بار هندوانه به وسیله یک دستگاه کامیون به استان قزوین را دارد.

سردار حاجیان افزود: بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی اطلاع داده شد و ماموران این استان به صورت نامحسوس اقدام به رصد و پایش خودرو‌های عبوری کردند.

او اضافه کرد: با اقدامات پلیسی و تبادل اطلاعات دو استان، خودروی کامیون حامل مواد مخدر در سطح حوزه استحفاظی استان قزوین شناسایی و توقیف شد.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از خودرو ۷۷ کیلو گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در بار هندوانه‌ها جاسازی شده بود کشف و یک متهم نیزدستگیر شد.

دستگیری مسافری با بیش از ۲ کیلو تریاک در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد حین کنترل خودرو‌های عبوری یک دستگاه اتوبوس را برای بررسی متوقف کردند.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: ماموران هنگام بررسی از این خودرو به یکی از سرنشینان مشکوک شدند ودر بازرسی از وسابل او ۲ کیلو ۵۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

او گفت: یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کشف یک کیلو گرم مواد مخدر در آوج

فرمانده انتظامی آوج گفت: ماموران انتظامی این شهرستان حین کنترل محور‌های مواصلاتی قزوین – زنجان به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک شدند.

سرهنگ شهرام منصوری افزود: ماموران پس از توقف خودرو در بازرسی از آن یک کیلو گرم تریاک کشف و راننده را دستگیر کردند.

کشف ۵ کیلو گرم مواد مخدر در تاکستان

فرمانده انتظامی تاکستان گفت: ماموران انتظامی این شهرستان حین کنترل محور‌های مواصلاتی قزوین – زنجان به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک شدند.

سرهنگ کوروش عزیزی افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن ۵ کیلو گرم تریاک از داخل خودرو کشف و راننده را دستگیر کردند.

برخورد کامیون با عابر پیاده در بوئین زهرا

فرمانده انتظامی بوئین زهرا گفت: ساعت ۱۸ و چهل دقیقه دیروزدر ابتدای شهرستان شال یک دستگاه کامیون حین حرکت با دنده عقب با عابرپیاده برخورد کرد و به علت شدت صدمه وارده عابر در صحنه تصادف جان باخت.

سرهنگ حسین رشید تبار گفت: علت حادثه از سوی کارشناس تصادفات، عدم توجه کافی راننده کامیون به رانندگی با دنده عقب اعلام شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.