برگزاری رزمایش کمک مومنانه از سوی پلیس استان خوزستان

فرمانده انتظامی خوزستان از برگزاری رزمایش کمک مومنانه پلیس استان و تهیه ۴۵۰ بسته معیشتی ویژه نیازمندان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در اجرای منویات و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر کمک‌های مومنانه و مواسات در جامعه، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در راستای ابلاغیه فرمانده ناجا با همکاری سازمان عقیدتی و سیاسی در سراسر کشور الحمدلله کمک‌های بسیار خوبی انجام شد.

او افزود: در خوزستان نیز نیروی انتظامی استان با همکاری مجموعه عقیدتی سیاسی، حفاظت و اطلاعات و حوزه فرماندهی با تلاش‌ها و کمک‌های بسیار خوبی که همکاران در سراسر استان داشتند، امروز شاهد رزمایش کمک‌های مومنانه و مواسات در سطح استان هستیم.

سردار عباس زاده بیان داشت: در این رزمایش حدود ۴۵۰ بسته معیشتی با کمک‌های نقدی و غیر نقدی توسط همکاران ما تهیه شده که تقریبا ۵۰ درصد آن برای مجموعه کارکنان نیازمند در نیروی انتظامی و مابقی به افرادی که در سطح شهرستان‌ها شناسایی شدند، امروز توزیع خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریحکرد: الحمدلله مجموعه نیروی انتظامی با همراهی و همکاری خانواده کارکنان گرانقدر آنان این آمادگی را دارند که کمک‌های مومنانه را تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار