روابط عمومی یک سامانه مشورتی و مدیریتی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت : امروزه روابط عمومی عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و حتی عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛محمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت : روابط عمومی‌ها می‌توانند با بالا بردن قدرت رقابت و پذیرش ریسک سازمان‌ها و با جاری ساختن روح روابط عمومی در کل سازمان که با ایستایی و سکون منافات دارد٬به عنوان نقش آفرین اصلی همدلی و همزبانی بین ملت و دولت باشند.

او گفت : روز ارتباطات و روابط عمومی٬ در نهایت فرصتی است مبارک تا همه با هم برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند با تقویت حضورمدیرانی دانا محور و تحول طلب از یک سو و رعایت اخلاق حرفه‌ای در عملکرد خود و بهادادن روز افزون به نظام آزاد ارتباطات واطلاعات از سویی دیگرتلاش نموده و جایگاه این حرفه را در جامعه آرمان خواه و اسلامی خود تثبیت نماییم.

او افزود : در سالی که مزین است به «جهش تولید» ٬ بر خود فرض می‌دانم ۲۷ اردیبهشت ماه٬ سالروز ارتباطات و روابط عمومی را به مسئولین محترم روابط عمومی که با الهام از هم افزایی٬ هم اندیشی٬ همنوایی٬همگرایی و با ابتکار و امید ٬ باصداقت و امانتداری در جهت انجام رسالت خطیر خود و توسعه و نهادینه سازی فرهنگ مهارت آموزی در جامعه گام برمی دارند، تبریک و تهنیت عرض نمایم، امیدوارم این روز نقطه عطفی در توسعه و تحول روابط عمومی‌ها باشد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار