استفاده از فضای مجازی برای بازدید از موزه‌های بوشهر

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر یکی از برنامه‌های این اداره کل را بازدید از موزه‌ها با استفاده از ظرفیت فضای مجازی عنوان کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمدحسین ارسطو زاده مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر،  با اشاره به آغاز هفته میراث فرهنگی از امروز، بیان کرد: همچنین ۱۸ ماه مه میلادی روز جهانی موزه است که امسال با ۲۹ اردیبهشت همزمان شده است و  ما برنامه‌هایی را برای بزرگداشت این مناسبت‌ها در دستور کار داریم.

او ادامه داد: رونمایی از اولین بازدید مجازی موزه‌های استان (موزه تاریخ پزشکی خلیج فارس) یکی از برنامه‌های شاخص هفته میراث فرهنگی در این استان است و گامی خواهد بود برای آماده سازی شرایط بازدید از موزه‌ها با استفاده از ظرفیت فضای مجازی که از اولویت‌های اداره کل میراث فرهنگی است.

 مدیر کل میراث فرهنگی بوشهر افزود: از دیگر برنامه‌های این هفته نشست خبری مدیرکل و معاون میراث فرهنگی استان به صورت مجازی با خبرنگاران، حضور در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی و بیان اهمیت جایگاه موزه و میراث فرهنگی در توسعه اقتصادی و اجتماعی جامعه، بازدید خبرنگاران از روند آماده سازی موزه منطقه‌ای خلیج فارس، رونمایی از کشفیات تاریخی و تمرین ماموران یگان حفاظت است که بر اساس برنامه ریزی از پیش تعیین شده اجرا می‌شود.

ارسطو زاده عنوان کرد: به مناسبت هفته میراث فرهنگی، پایگاه‌های میراث فرهنگی در نقاط مختلف استان نیز در کنار انجمن‌های فعال این حوزه برنامه‌هایی برگزارخواهند کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.