کرونا ۵۴ میلیارد پوند به ثروتمندان انگلیسی ضرر زد

شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن بر صنایع باعث شده است ثروتمندان انگلیسی تنها در دو ماه ۵۴ میلیارد پوند از دارایی‌های خود را از دست بدهند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت، براساس فهرست ثروتمندان انگلیس که ساندی تایمز منتشر کرده است ثروتمندترین زنان و مردان انگلیسی به دلیل مشکلات اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا در جهان ۵۴ میلیارد پوند از ثروت شان را از دست داده‌اند.

در سال‌های پس از بحران مالی ۲۰۰۸ دارایی ثروتمندان انگلیسی هر ساله افزایش یافت و درآمد شش ثروتمند انگلیسی در سال گذشته معادل درآمد بیش از ۱۳.۲ میلیون شهروند کم درآمد این کشور بوده است.

با این حال همه گیری کرونا و تاثیر آن بر صنایع باعث شده است هزار ثروتمند انگلیسی تنها در دو ماه ۵۴ میلیارد پوند از دارایی‌های خود را از دست بدهند.

بر اساس اعلام سازمان جهانی بهداشت تا صبح امروز (یکشنبه) شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به چهار میلیون و ۷۲۰ هزار و ۱۹۶ نفر افزایش یافته است. پس از شیوع این بیماری افراد بسیاری در کل جهان کار خود را از دست داده و مشاغل بسیاری نیز اعلام ورشکستگی کردند. کارشناسان اعلام کرده‌اند برای بازگشت اقتصاد به زمان قبل از شیوع کرونا سال‌ها زمان نیاز است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار