در جلسه شورای شهر تهران انجام شد؛

ارجاع اعتراض فرمانداری درباره مصوبه محرک اقتصادی به کمیسیون تخصصی

اعضای شورای شهر تهران اعتراض هئیت تطبیق فرمانداری تهران به ماده ۵ مصوبه محرک اقتصادی را جهت بررسی به کمیسیون تخصصی ارجاع دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در دویست و چهاردهمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به لایحه محرک اقتصادی که در جلسه دو هفته قبل شورای شهر تهران به تصویب رسید، گفت: دو هفته گذشته در صحن شورای شهر تهران مصوبه محرک‌ اقتصادی را گذراندیم که ۱۵ اردیبهشت این مصوبه به فرمانداری تهران ابلاغ شد.

رئیس شورای شهر تهران‌ افزود: امروز آخرین روزی بود که فرمانداری تهران باید نظر خود را درباره این مصوبه اعلام می‌کرد و امروز صبح نامه فرمانداری به دست من رسید.

هاشمی ادامه داد: در نامه فرمانداری تهران تمام مواد مصوبه به غیر از ماده ۵ مورد قبول قرار گرفته است و به دلیل عجله شهردار تهران خواسته شده است موضوع در جلسه امروز به بحث گذاشته شود.

پس از سخنان هاشمی رئیس شورای شهر تهران، محمد سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران گفت: اگر قرار بر این است که سه شنبه جلسه داشته باشیم‌، پیشنهاد من این است موضوع در جلسه روز سه شنبه بررسی شود.

پس از اظهار نظر اعضای شورای شهر تهران بررسی اعتراض فرمانداری نسبت به ماده ۵ مصوبه محرک اقتصادی جهت بررسی به کمیسیون تخصصی ارجاع داده شد تا پس از بررسی در جلسه روز سه شنبه شورای شهر تهران مطرح شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار