نظارت بیشتر بر واحد‌های صنفی کمیجان در ماه مبارک رمضان

طرح نظارت بر واحد‌های صنفی کمیجان در ماه مبارک رمضان درحال اجراست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، پلیس شهرستان کمیجان در اجرای طرح نظارت بر واحد‌های صنفی این شهرستان در ماه مبارک رمضان به ۱۹ واحد متخلف تذکر داده شد.

سرهنگ سعید فراهانی فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان گفت: با توجه به اطلاع رسانی‌های انجام شده درخصوص نوع فعالیت واحد‌های صنفی در ماه مبارک رمضان و همچنین لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پیشگیری از شیوع کرونا، طرح نظارت بر واحد‌های صنفی از جمله برنامه‌های عملیاتی پلیس شهرستان است.

سرهنگ فراهانی افزود: در ۳ مرحله از بسیاری از واحد‌های صنفی در سطح شهرستان کمیجان بازدید و به ۱۷ واحد تذکر لسانی و به ۲ واحد نیز برای رعایت ضوابط و قانون صنفی تذکر کتبی ابلاغ شد.

او با قدردانی از عموم مردم و کسبه‌ای که به توصیه‌های انتظامی اجتماعی پلیس ویژه ماه مبارک رمضان، عمل می‌کنند، گفت: مهمترین وظیفه امروز و مورد انتظار پلیس از اقشار مختلف جامعه، احترام به قانون و حفظ حرمت‌های شرعی است.

فرمانده انتظامی شهرستان کمیجان بیان کرد: مطمئناً ناجا به عنوان یک نهاد انقلابی در حفظ ارزش‌های اسلامی و توسعه نظم و قانون مداری جامعه با صلابت هر چه تمام ترگام بر خواهد داشت.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.