مهلت مجدد ثبت‌نام کاردانی به کارشناسی در خردادماه

سخنگوی سازمان سنجش از فراهم شدن مهلت مجدد ثبت ‌نام و انتخاب رشته دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۹۹ در خرداد خبر داد.

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: مهلت ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته روز گذشته (شنبه، ۲۷ اردیبهشت) به پایان رسید. 

او افزود: سازمان سنجش به منظور فراهم کردن تسهیلات برای آن دسته از داوطلبانی که موفق به ثبت نام نشدند، امکان مجددی برای ثبت نام در دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۹۹ در خرداد فراهم کرده است.

سخنگوی سازمان سنجش ادامه داد: کلیه داوطلبانی که در این مهلت موفق به ثبت نام شده اند و گروهی که متقاضی ثبت نام هستند  اعم از کسانی که ثبت نام کرده اند و کسانی که موفق به ثبت نام در این دوره‌ها نشده اند، می‌توانند از روز یکشنبه، ۲۵ خرداد تا روز شنبه، ۳۱ خرداد در این دوره ثبت نام کنند.


بیشتر بخوانید: مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری ۹۹ آغاز شد


زرین آمیزی بیان کرد: متقاضیان می‌توانند در مهلت در نظر گرفته شده، پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش گفت: با توجه به اعلام اصلاحات و رشته محل‌های جدید، علاوه بر رشته‌های تحصیلی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۹۹ لازم است داوطلبان نسبت به مشاهده دفترچه و اصلاحات جدید در زمان ثبت نام اقدام کنند.

زرین آمیزی یادآوری کرد: ظرفیت پذیرش در کدرشته‌های کاردانی به کارشناسی سال ۹۹، تعداد ۲۲۶ هزار و ۳۵۶ نفر در ۵ هزار و ۲۷۴ کدرشته محل است.

او در پایان درباره زمان برگزاری این آزمون گفت: آزمون رشته‌های با آزمون دوره‌های کاردانی به کارشناسی جمعه ۱۴ شهریور ۹۹ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار