هشدار پلیس فتا به مجرمان سایبر/ جرایم اقتصادی در فضای مجازی رصد می‌شود

رئیس پلیس فتای البرز گفت: با پیشرفت روز افزون فعالیت کاربران در فضای مجازی جرایم اقتصادی در این حوزه با جدیت رصد می‌شود.

سرهنگ محمد اقبالی، رئیس پلیس فتای استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: پلیس فتا علاوه بر ماموریت‌های ویژه خود مانند شناسایی، پیشگیری و کنترل، کشف ومقابله با جرایم اقتصادی در فضای مجازی را به جدیت در دستور کار خود قرار داده است.

او افزود: افرادی که با هر عنوانی اقدام به تبلیغ، خرید و فروش کالای قاچاق در فضای مجازی را داشته باشند به شدت با آن‌ها برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس فتای استان البرز گفت: برای شناسایی فعالیت متخلفان اقتصادی در فضای مجازی با همکاری سایر دستگاه‌ها تدابیر لازم انجام شده که به محض شناسایی به حوزه مربوطه معرفی می‌شوند.
وی خاطر نشان کرد: جرائم اقتصادی در فضای مجازی شامل قاچاق کالا و ارز، مواد مخدر، احتکار، پولشویی، فرار مالیاتی و ... شناسایی و با آن‌ها برخورد می‌شود.

او افزود: کاربران در صورت مشکوک شدن به صفحات جعلی یا اصلی با عناوین اقتصادی، وام‌های کلان، تسهیل در فعالیت‌های اقتصادی، موضوع را به پلیس فتا این استان به نشانی اینترنتی WWW.cyberpolice.ir اطلاع دهند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.