در ادامه رزمایش پویش همدلی مومنانه؛

توزیع بسته حمایتی بین ۲ هزار مددجوی بهزیستی شیراز

رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه بهزیستی شیراز با هدف توزیع ۲۰۰۰ بسته غذایی بین مددجویان این نهاد اجتماعی، برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رزمایش کمک مومنانه بهزیستی شهرستان شیراز، با هدف تهیه و توزیع ۲۰۰ بسته غذایی بین مددجویان این نهاد با همکاری خیریه یاس نبوی، برگزار شد.

رئیس بهزیستی شهرستان شیراز در حاشیه برگزاری این همایش، گفت: پیش از این بهزیستی شیراز بالغ بر ۱۰ هزار بسته معیشتی بین مددجویان نیازمند این نهاد در سطح شهرستان، توزیع کرده بود.

هادی ابراهیمی با یادآوری اینکه ۱۰۰ موسسه خیریه در شهرستان شیراز فعال است، افزود: جمیت هدف این موسسه‌های خیریه، افراد کم برخوردار و آسیب دیده اجتماعی است که به هر دلیل تحت پوشش بهزیستی نیستند.

او گفت: در گذشته بیشتر مشکل نیازمندان تامین ارزاق و تامین سبد غذایی بود و به همین دلیل خیریه‌های ایجاد شده نیز همین هدف را دنبال کردند؛ اما اکنون با توجه به تکثیر نیازهای جامعه، موارد دیگری نظیر اقلام فرهنگی و آموزشی نیز در سبدهای حمایتی قرار گرفته است.

ابراهیمی، یکی از خیریه‌های فعال در شهرستان شیراز را موسسه عطریاس نبوی دانست و گفت: این موسسه علاوه بر ارائه خدمات حمایتی و معیشتی، به مسائل اجتماعی نیز وارد شده تا گروه‌های هدف خدمات بیشتری را دریافت کنند.

رئیس بهزیستی شهرستان شیراز یکی از اقدامات تاثیرگذار موسسه‌های خیریه را خدمات آموزشی و فرهنگی برشمرد و تاکید کرد: خیریه‌ها، شرکای اجتماعی خوبی برای بهزیستی به عنوان بزرگترین و گسترده‌ترین نهاد اجتماعی محسوب می‌شوند.

ابراهیمی یادآور شد: بهزیستی هم اینک بالغ بر ۱۵۰ نوع خدمت را در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارائه خدمات پیشرو حمایتی و اجتماعی، به مددجویان و جامعه هدف ارائه می‌دهد.

عباس عسکری مدیر خیریه عطر یاس نبوی  نیز گفت:  با کمک بهزیستی و نیز از طریق مددکاران خیریه از ۳۰ روز پیش تاکنون اقدام به شناسایی خانواده‌های نیازمند کردیم که در نهایت بین ۲ هزار خانواده بسته‌هایی به ارزش سه میلیون ریال شامل برنج، روغن، گوشت، حبوبات، مرغ و مواد بهداشتی توسط تیم جهادی خیریه عطر یاس نبوی توزیع شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار