انتقاد ازکم کاری میراث فرهنگی و شهرداری تبریز در رابطه با مقبرةا‌لشعرا/ به میز‌ها دل نبندیم

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در موضوع مقبرة‌الشعرا شهرداری و میراث فرهنگی هر دو کم‌کاری کرده‌اند، معلوم‌نیست این هتلی که در کنار مقبرة‌الشعرا ساخته شده از کجا مجوز گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محرم محمدزاده عضو شورای اسلامی شهر تبریز  امروز در جلسه شورای شهر تبریز با اشاره به اینکه حمام تاریخی نوبر در میان اختلاف شهرداری و میراث فرهنگی مانده است که باید نسبت به مرمت و تحویل آن به شهرداری اقدام کرد، اظهار داشت: امروز می‌خواهیم از دارایی‌های خود مراقبت کنیم، اما نسل آینده امروز را به آیندگان می‌گویند، چرا مقبرة‌الشعرا را حفاری کردید و خاک آن را چه کردید. آن‌ها به ما خواهند گفت آیا نمی‌توانستید به‌جای حفاری زمین‌های اطراف را تملک کرده و مجموعه عظیمی را ایجاد کنید.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز اضافه کرد: در موضوع مقبرة‌الشعرا شهرداری و میراث فرهنگی هر دو کم‌کاری کرده‌اند معلوم‌نیست این هتلی که در کنار مقبرة‌الشعرا ساخته شده از کجا مجوز گرفته است.

اواظهار داشت: این میز‌هایی که امروز در پشت آن نشسته‌ایم گذراست، بیایید عمل کنیم امروز هتلی که میراث فرهنگی ما را با مشکل مواجه کرده، چرا باید در آنجا باشد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار