مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت ۴۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان در دست اجرا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عباسعلی نجفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه در دو ماه امسال عملیات لکه گیری و روکش آسفالت دربرخی از محور‌های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان‌های استان و بر اساس نیاز سنجی و الویت بندی اجرا شد، گفت: با توجه به اعتبارات ابلاغی ایمن سازی و بهسازی و روکش آسفالت ۴۰ کیلومتراز  محور‌های مواصلاتی استان انجام که با اجرای این گونه طرح‌ها، تحول خوبی در توسعه راه‌های استان صورت می‌گیرد.
 
او افزود: موثرترین شرایط برای حمل و نقل آرام و ایمن، داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم بوده تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد.
 
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: به منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی محور‌ها اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت کریدور شمال به جنوب محور‌های سوادکوه، هراز و کیاسر، کریدور غرب به شرق شامل محور‌های بهشهر تا قائمشهر و محور‌های توریستی ساری- فرح آباد، رویان گلندرود – بلده، آمل – محمود آباد و بابلسر به فریدونکنار و لکه گیری کلیه محور‌های مواصلاتی استان به صورت روزانه  صورت گرفته است.
 
او از عملیات اجرای روکش حفاظتی راه‌های فرعی و روستایی در استان  در نیمه اول خردادماه خبر داد و افزود: هدف نگهداری راه، تقلیل میزان خرابی راه و افزایش عمر آن، کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه با تأمین سطوح عبور مناسب و مطلوب و ایجاد شرایط مناسب جهت رسیدن به موقع به مقصد با تأمین ایمنی است.
 
انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن نوروزی
۱۱:۲۵ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
اسفالت خیابانها و کمربندی بهشهر ویران است
آخرین اخبار