جمعیت هلال احمر محبوب ملت است

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز گفت: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی به دلیل خدمات ارزشمند و ارزنده همواره محبوب ملت بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم  نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی   روز یکشنبه در دیدار با رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، دلیل این محبوبیت را خلوص نیت نیرو‌های هلال احمر دانست که بدون کمترین چشمداشت همیشه در شرایط سخت و دشوار بین مردم هستند.

او از تلاش‌های شبانه روزی جمعیت هلال احمر در حوادث مختلف قدردانی کرد و اظهار داشت: تفاوت جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با سایر جمعیت‌ها در اخلاص و نیت الهی آن نهفته شده است.

حجت الاسلام آل هاشم یادآوری کرد: البته هلال احمر کشور‌های غربی نیز به هنگام حوادث غیرمترقبه، زلزله، سیل و طوفان و آتش سوزی اولین گروه‌هایی هستند که بر سر صحنه حضور پیدا می‌کنند، اما این اخلاص است که موجب محبوبیت جمعیت هلال احمر کشورمان در بین مردم شده است.

او با گرامیداشت روز جهانی صلیب سرح جهانی و هلال احمر، اضافه کرد: جمعیت هلال احمر پیام آور صلح و آرامش در هر کشوری است و در کشور ما هر جا سیل، زلزله و آتش سوزی، حوادث کوهستان و جاده‌ای و برف و کولاک اولین نیرو‌هایی که در سر صحنه حاضر می‌شوند نیرو‌های خدوم هلال احمر به همراه نیرو‌های مسلح و اورژانس هستند و این حضور در سر صحنه حوادث و ارائه خدمات بشردوستانه متعدد با خلوص نیت بسیار مهم و ارزشمند است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر نیز در این دیدار با تقدیر از حمایت‌های همه جانبه نماینده رهبری در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز از هلال احمر، گفت: مهمترین سرمایه جمعیت هلال احمر اتکا به نیرو‌های داوطلب است و حمایت‌های مسوولان در این راستا تاثیر مهمی در تحقق اهداف هلال احمر دارد.

مرتضی سلیمی اظهار داشت: پروتکل انتخاب مدیران عامل جمعیت هلال احمر استان‌ها توسط اعضای داوطلب با انتخاب هیات مدیره استان و معرفی گزینه‌های مدیرعاملی به رئیس جمعیت هلال احمر انجام می‌شود.

او با تشکر از خدمات هادی موسوی در طول تصدی سرپرستی جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی، برای حمید حسین پور سرپرست جدید این جمعیت آرزوی موفقیت و ابراز امیدواری کرد با حمایت‌ها و رهنمود‌های امام جمعه تبریز، شاهد تحقق اهداف جمعیت هلال احمر در این استان باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.