بلاتکلیفی صنایع بزرگ کشور و عدم پاسخگویی وزارت صمت

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر با بلاتکلیفی بزرگی در ارتباط با تعیین تکلیف شرکت ماشین‌سازی تبریز مواجه هستیم و دولت حاضر نیست در ارتباط با این کارخانه اقدام موثری انجام دهد!

بلاتکلیفی صنایع بزرگ کشور و عدم پاسخگویی وزارت صمت/دولت برای اعاده مالکیت ماشین‌سازی اراده‌ای نداردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی  افزود: دولت برای اعاده مالکیت ماشین‌سازی اراده‌ای ندارد، همانطور که در مورد هپکو و کشت و صنعت مغان نیز شاهد رفتار مشابه دولت هستیم.

او متذکر شد: ناچار به اعلام جرم هستیم و علیه افرادی که کارخانه را اداره می‌کنند به‌عنوان غصب اموال عمومی و علیه دولت به‌خاطر سهل‌انگاری در حفظ و حراست از اموال عمومی طرح شکایت خواهیم کرد.

بیگی ابراز داشت: جای تعجب است که در سال جهش تولید وزارتخانه صمت که متولی تولید است، چند ماه بدون وزیر مانده و سرپرست هم در قبال پیگیری مجلس نمی‌تواند پاسخگو باشد.

استاندار پیشین آذربایجان‌شرقی مدعی شد: ظاهرا کار‌هایی که ما برای به سامان رسیدن این صنایع بزرگ انجام می‌دهیم خلاف میل دولت است؛ چراکه تمام تلاشش را صرف ابتر گذاشتن این اقدامات می‌کند؟!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.