پیش تولید «آهوی من مارال» آغاز می‌شود/ روایت کهن یک عشق + رونمایی از لوگو

پیش تولید پروژه نمایش خانگی « آهوی من مارال » پس از شروع دوباره تولیدات سینمایی، آغاز خواهد شد.

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، پیش تولید «آهوی من مارال» پس از شروع دوباره تولیدات سینمایی که به علت شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده بود، آغاز خواهد شد.

طراحی لوگو این سریال بر عهده مهران گل محمدی و لیدا صبوری است.

برخی عوامل این پروژه عبارتند از:
کارگردان: مهرداد غفارزاده، تهیه کننده: بهروز خوش رزم، مشاور پروژه و ناظر کیفی: سعید شریعتی، مشاوره فیلمنامه: فریدون عموزاده خلیلی، ایده و طرح سریال: مهرداد غفارزاده، اعضای نویسندگان: پریسا شمس، معصومه یزدانی، ابراهیم قربانپور، مشاور رسانه‌ای: اشکان منصوری. نوازنده: آیدین علیانسب.

سریال «آهوی من مارال » درباره دوره قاجار و عصر ناصرالدین شاه است و در دو فصل برای پخش از شبکه نمایش خانگی ساخته می‌شود، فصل اول پانزده قسمت و فصل دوم در بیست و پنج قسمت خواهد بود.

موضوع این سریال به عشق ناصر الدین شاه به دختر روستازاده و ماجرا‌های اطراف آن می‌پردازد همچنین داستان‌هایی از کنیزان ترک به میان خواهد آمد و …


بخشی‌هایی از سریال در استانبول قدیم می‌گذرد و از بازیگران شناخته شده سینما و تلویزیون ترکیه نیز استفاده خواهد شد و در این زمینه مذاکراتی انجام شده است.

در خلاصه قصه « آهوی من مارال » آمده: ناصرالدین شاه، دست به ماشه برده تا آهویی صید کند که آهو چشمی، چون باد از راه رسیده و چون برق می‌گذرد و به دنبالش حال سلطان ِصاحبقران می‌شود حال اسیری که در دام مانده باشد، صیاد رفته باشد. شاه به حکم قدر قدرتی امر می‌کند که صیاد را به شکارگاه بازگردانند، غافل از اینکه آن آهو چشم گریزپا، خود صید و صیاد عاشقی جوان است از دیار آذربایجان، دیاری که گل‌های دشتش همه سارای نام دارند و سرو‌های سر به فلک کشیده‌اش همه خان چوپان..

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار