قبایی‌‎زاده: رسما از حامی مالی فدراسیون بوکس شکایت کردیم

سرپرست دبیری فدراسیون بوکس گفت: فدراسیون بوکس از طریق وکیل به طور رسمی از حامی مالی خود شکایت کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حامی مالی فدراسیون بوکس در پاس کردن چک‌های خود بدقولی کرده است. امروز فدراسیون بوکس به طور رسمی از حامی مالی خود شکایت کرد و این موضوع را از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد کرد.

البته شنیده می‌شود که رئیس شرکت حامی مالی فدراسیون بوکس در حال حاضر به دلیل تخلفاتی که در گذشته داشته است، در زندان به سر می‌برد.

حمید قبایی زاده سرپرست دبیری فدراسیون بوکس در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: فدراسیون بوکس از طریق وکیل خود به مراجع قانونی به دلیل بدقولی حامی مالی در پاس کردن چک‌ها شکایت کرده است. فدراسیون بوکس پیگیر گرفتن حق خود است.

او گفت: فدراسیون بوکس کار گروه اقتصادی تشکیل داده و قرار است این گروه برای جذب حامی مالی جدیدی اقدام کند. ما در جذب حامی مالی موفق نبودیم، اما قطعا کار گروه اقتصادی می‌تواند در جذب حامی مالی موفق باشد.

قبایی زاده در پایان عنوان کرد: حامی مالی فدراسیون بوکس قرار بود حامی باشگاه استقلال شود. با توجه به دوستی که سعادتمند مدیرعامل استقلال با ثوری رئیس فدراسیون بوکس داشت، باشگاه استقلال از ما استعلام گرفت و ما موارد لازم را به آن‌ها ابلاغ کردیم.


بیشتر بخوانید: شکایت از حامی مالی در دستور کار فدراسیون بوکس


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار