در بسته حوادث ۲۹ اردیبهشت بخوانید؛

صیادان خرگوش سفیدکوه ایذه با دستان بسته

مهم‌ترین حوادث امروز، دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

صیادان خرگوش سفید در ایذه دستگیر شدند

احمد امیری رئیس اداره حفاظت محیط زیست ایذه با اشاره به انتشار کلیپی از سوی صیادان خرگوش در سفیدکوه شهرستان ایذه گفت: در پی انتشار این کلیپ در روز‌های گذشته، کار شناسایی فوری شکارچیان در دستور کار قرار گرفت و با شناسایی آنها، تشکیل پرونده برای پیگیری قانونی انجام شد.

او بیان داشت: پس از تشکیل پرونده مربوطه، شکایت از طریق مراجع قضایی از شکارچیان مورد نظر انجام و به دادگستری فرا خوانده شدند و باتوجه به اینکه شناسایی و برخورد با متخلفان و سوداگران محیط زیست و طبیعت از وظایف ذاتی این اداره بوده و با افرادی که اقدام به نابودی این موهبت‌های خدادادی کنند، برخورد قانونی جدی خواهد شد.

امیری با بیان اینکه رصد فضای مجازی و حقیقی برای شناسایی سوداگران به صورت شبانه روزی ادامه دارد، اظهار کرد: انتشار کلیپ‌های تخریب محیط زیست و طبیعت و شکار موجودات زنده در فضای مجازی نه تنها یک افتخار محسوب نمی‌شود، بلکه اقدام به انجام این کار به جز تبعات منفی فرهنگی هیچ خروجی مثبتی نخواهد داشت.

این مقام مسئول ادامه داد: شهروندان دوستدار محیط زیست و طبیعت دوست شهرستان ایذه می‌توانند گزارشات مبنی بر سو استفاده سوداگران را به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ایذه گزارش دهند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار