معرفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان

در مراسمی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان معرفی شد.

معرفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ در مراسمی با حضور رئیس داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور از زحمات بهروز کارخانه‌ای پس از ۷ سال مسئولیت جمعیت هلال احمر استان قدردانی و علی سنجر بیگی به عنوان مدیر عامل جدید معرفی شد.

علی سنجر بیگی، پیش از این معاون و مسئول خزانه داری جمعیت هلال احمر استان بود و بهروز کارخانه‌ای هم به عنوان مشاور رئیس جمعیت هلال احمر کشور معرفی شد.

در این مراسم بهروز کارخانه ای , مدیر عامل سابق جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: ما خواستار ارج گذاری و ارزش گذاری برای داوطلبان هلال احمر هستیم .

او خدمات داوطلبان هلال احمر را بدون دستمزد مالی و حقوق دانست وگفت: ما دنبال احیای حقوق اجتماعی و ارج گذاری فعالیت آنها هستیم.

مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر استان همدان  بیان کرد: ما معتقدیم مجلس شورای اسلامی برای داوطلبان و نجات گران حقوق اجتماعی را در نظر بگیرد و داوطلبان جمعیت هلال احمر نیازمند حمایت مجلس شورای اسلامی هستند.

کارخانه ای ادامه داد: جمعیت هلال احمر کمک می کند انسان به کمال برسد و اختیاری بودن کمک به دیگران در داوطلبان جمعیت هلال احمر آنها را  با سایر خدمات دهندگان متفاوت می کند.

او جمعیت هلال احمر را گسترش دهنده فعالیت نوع دوستی خواند و گفت: فرهنگ تاب آوری, پایداری خدمات و کمک های بلا عوض در هلال احمر نمایان می شود.

کارخانه ای با اشاره به اینکه  داوطلبان جمعیت هلال احمر خالصانه و بدون اینکه وظیفه ای داشته باشند خدمات می دهند و در زمره نیکوکاران محسوب می شونداضافه کرد: بی انصافی است اگر نیروهای هلال احمر را کارگرهای بی مزد بدانیم و قدر زحمات آن ها را ندانیم.

مدیر عامل سابق جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: من اگر چه فعالیت های آموزشی ودرمانی هم  داشته ام اما فقط از یک جا حقوق گرفته ام.

کارخانه ای با بیان اینکه به واسطه توجه به بخش جوانان بیشتر سال ها رتبه نخست کشور را در فعالیت های امور جوانان داشته ایم  افزود: استان همدان در اجرای طرح های بشر دوستانه هم رتبه ی نخست کشور را دارد.

در این مراسم محمود رضا عراقی, معاون عمرانی استاندار همدان گفت: تک تک آحاد مردم دنبال خدمات هستند و نباید خدمات دهی در هر دستگاهی متکی به فرد باشد.

او اضافه کرد:  ما در ادارات وظایف قانونی را باید به نحو احسن انجام دهیم.

معاون عمرانی استاندار همدان خواستار تعامل و شکیبایی بیشتر مسوولان شد و گفت: تضاد ها همیشه کمک کرده تا پیشرفت کنیم و مردم سالاری دینی را به ثمر برسانیم.

عراقی گفت: جمعیت هلال احمر از سازمان های خدمات رسان به  مردم است که در حوادث مختلف نقش مهمی در کمک رسانی در جامعه ایفا کرده است .

بهروز کارخانه ای پس از اختلافش با استاندار همدان و در حمایت از فعالیت داوطلبان جمعیت هلال احمر ملایر در پیشگیری از کرونا یک ماه پیش استغفا کرده بود.

انتهای پیام /ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.