ساخت و راه‌اندازی دوربین‌های نواحی مختلف فولاد مبارکه

با تلاش صنعتگران، دوربین های اولویت دار نواحی شرکت فولاد مبارکه اصفهان طراحی و راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد حسین صفوی پور کارشناس اجرای طرح‌های جنبی و پشتیبانی شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: با تلاش کارکنان ناحیۀ اجرای طرح‌های جنبی و پشتیبانی این شرکت به منظور کنترل فرایند‌های نواحی در بهمن پارسال دوربین‌های جدید طراحی و وارد مدار بهره برداری شد.

محمد حسین صفوی پور، سرمایه گذاری اجرای این طرح را ۱۳۰ میلیارد ریال یبان کرد و افزود: برای طراحی و ساخت این تجهیز از به روزترین فناوری‌ها و جدیدترین قابلیت‌های نرم افزاری بهره گیری شده است.

او با اشاره به گستردگی مکان‌های نصب این دوربین‌های جدید گفت: این دوربین‌ها در شرکت فولاد مبارکه، مجتمع فولاد سبا و مجموعه فرهنگی ورزشی فردوس نصب و بهره برداری شده است.

کارشناس اجرای طرح‌های جنبی و پشتیبانی شرکت فولاد مبارکه اصفهان افزود: با اجرای این طرح گامی بزرگ و سازنده در ایجاد شبکۀ زیرساخت نظارت تصویری بر فرایند‌های تولید فولاد مبارکه برداشته شد و از این پس امکان نظارت تصویری بر فرایند‌های مختلف پروسۀ تولید به وجود آمده است.

صفوی پور گفت: استفاده از دوربین‌های با فناوری دیجیتال IP به جای دوربین‌های آنالوگ قدیمی، میزان کابل کشی کمتر و انتقال همزمان صدا، تصویر و برق، امنیت ارسال داده‌های رمز در دوربین‌ها و در نتیجه افزایش امنیت، هوشمند بودن دوربین‌ها و امکان تجزیه وتحلیل تصاویر و هوشمندسازی فرایند نظارت تصویری و امکان رؤیت تصاویر دوربین‌ها در نقاط مختلف فولاد با توجه به بستر ایجادشده ازجمله ویژگی‌های این دوربین‌های جدید طراحی شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار