اسکله گردشگری در بندر چابهار ساخته می‌شود

معاون فنی و مهندسی اداره‌کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: با هدف بهره‌مندی بیشتر اجتماع از سواحل و ظرفیت‌های گردشگری و همچنین تعامل بیشتر شهر و بندر اسکله گردشگری ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عباس آذرپیکان در نشستی که با حضور مجری طرح و مدیر توسعه زیرساخت‌های مسافری و گردشگری دریایی سازمان بنادر و دریانوردی و شهردار بندر چابهار برگزار شد اظهارداشت:ظرفیت‌های گردشگری بندرچابهار در راستای تعامل هر چه بیشتر شهر و بندر بررسی می‌شود.

او گفت: با موقعیت و ظرفیت‌های گردشگری دریایی و ساحلی بزرگترین بندر اقیانوسی کشور این سواحل ظرفیت تبدیل شدن به قطب گردشگری کشور را دارد.

معاون فنی و مهندسی اداره‌کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: در راستای مسوولیت‌های اجتماعی سازمان بنادر و دریانوردی تعامل شهر و بندر و همچنین به منظور نفع و بهره‌مندی اجتماعی از ظرفیت‌های گردشگری ساخت این نوع اسکله در سواحل چابهار در دستور کار قرار دارد.

او بیان کرد: مراحل ساخت اسکله گردشگری پس از انجام مطالعات جانمایی، توسط سازمان بنادر و دریانوردی و اداره‌کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان آغاز خواهد شد.

همچنین با حضور مدیر توسعه زیرساخت‌های گردشگری سازمان بنادر و دریانوردی طرح‌های ایجاد زیرساخت‌ها در سواحل شهر چابهار بررسی شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار