علوی: کرونا نبود، بانوان تاکنون پاداش‌های خود را دریافت کرده بودند

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: قرار بود پس از دریافت مطالبات فدراسیون از فیفا، پاداش بانوان پرداخت شود که شیوع کرونا باعث شد این اتفاق رخ ندهد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  امیرمهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره نارضایتی بانوان فوتسالیست و فوتبالیست به دلیل پرداخت نشدن پاداش‌های آنها، اظهار داشت: فدراسیون زحمات بانوان فوتبالیست و فوتسالیست را فراموش نکرده و ما قدردان آن‌ها هستیم. سال گذشته قرار بود پس از دریافت مطالبات فدراسیون از فیفا، پاداش بانوان پرداخت شود، اما برخی مشکلات و شیوع ویروس کرونا باعث شد این اتفاق رخ ندهد.  با این حال تلاش‌های فدراسیون برای دریافت مطالبات از فیفا ادامه دارد و قطعا تا پرداخت پاداش‌ها از تلاش دست بر نمی داریم.  

علوی در ادامه گفت: بحث‌هایی مبنی بر تبعیض مطرح شده، اما واقعا چنین نگاهی بین تصمیم‌گیران فدراسیون نیست. امکانات و اردو‌های تمام تیم‌های ملی یکسان است. حتی برخی از تیم‌های آقایان از گذشته پاداش معوقه دارند و در نوبت پرداخت هستند.


بیشتر بخوانید: علی‌نژاد: قانون منع جذب بازیکن خارجی برای سرخابی‌های پایتخت موقتی است/ وزارت ورزش به جزییات قرارداد ویلموتس ورود نکرد


سخنگوی فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه گفته می‌شود هر کسی رفتار کی‌روشی‌وار داشته باشد به حق و حقوقش می‌رسد، گفت: خیر. چنین نگاهی در مجموعه فدراسیون وجود ندارد. بانوان نکاتی را مطرح کردند که با قهرمانی آن‌ها هم‌زمان شده است. امروز هم با طالقانی و نبی درباره همین موضوع صحبت کردیم.  

او در واکنش به اظهارات اعضای تیم‌های بانوان مبنی بر این که با ۲۰ میلیون تومان در آن زمان می‌توانستند پراید بخرند، اما اکنون چرخ پراید را هم نمی‌توانند بخرند گفت: اگر درخواستی برای افزایش پاداش‌ها به این دلیل ارائه شود، در هیئت رئیسه بررسی می‌شود. بررسی این مسائل در حوزه مدیریتی است و  با مطرح شدن در افکار عمومی در مسیر اداری قرار نمی‌گیرد. اگر این درخواست مطرح بشود حتما مورد بررسی قرار می‌گیرد.  

سخنگوی فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه تیم فوتسال بانوان مورد توجه مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهور و سایر مقامات کشوری قرار گرفته، عنوان کرد: این تیم فراموش نشده و در ویترین افتخارات فدراسیون فوتبال جاودانه شده است. مطمئن باشید اگر کرونا نبود، پاداش آن‌ها تاکنون پرداخت شده بود.


بیشتر بخوانید: دریافت ۵۰۰ هزار تومان برای خرید پروژکتور از داوران خانم صحت دارد؟


او در پاسخ به این سوال که ممکن است ویروس کرونا به این زودی‌ها از بین نرود و در این صورت تکلیف پاداش‌ها چه می‌شود گفت: در مکاتباتی که با فیفا داشتیم، به توافقات خوبی دست یافته بودیم، اما شیوع کرونا باعث شد مطالبات فدراسیون پرداخت نشود و این پروسه کمی طولانی‌تر شود.  

علوی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است فدراسیون فوتبال مانند دیگر فدراسیون‌ها به دلیل انتقادات بانوان با آن‌ها برخورد کند، گفت: هرگز چنین کاری در فدراسیون فوتبال انجام نشده است. من از طرف تمام مدیران تصمیم‌گیرنده صحبت می‌کنم. مطالبات تیم‌های بانوان ما فراموش نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار