عبدی افتخاری: هیچ باندی در مدیریت اسکی وجود ندارد

رئیس فدراسیون اسکی گفت: در فضای مدیریتی اسکی هیچ باندبازی وجود ندارد و بحث‌هایی هم که مطرح می‌شود، کذب است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی بیان کرد: در فضای مدیریت اسکی کشورمان هیچ باندی وجود ندارد و به تمام استان‌ها نگاه یکسانی داریم. ما اصلا به هیچ قوم و قبیله‌ای امتیاز خاصی نمی‌دهیم و بسیار خوش حال هستیم که بچه‌های شهرستان هم می‌توانند در اسکی حاضر شوند.  

رئیس فدراسیون اسکی اظهار داشت: فصل اسکی خوبی را داشتیم  که متاسفانه به علت شیوع ویروس کرونا آن را از دست دادیم. همچنین میزبانی مسابقات جوانان آسیا را در برنامه داشتیم که آن هم لغو شد. فدراسیون اسکی در اوج فعالیت بود که پیست‌ها اسکی تعطیل شد و آن‌ها از نظر مالی خسارت‌هایی را متحمل شدند.

او گفت: قطعا کرونا تاثیرات منفی بر حامیان مالی اسکی و پیست‌های اسکی گذاشته اشت. امیدوارم  شرایط اسکی در پاییز بهتر شود اما قطعا ادامه پیدا کردن این شرایط به اسکی آسیب می رساند. فدراسیون اسکی درآمد بالایی ندارد و قطعا نیاز به حمایت مالی دارد.

عبدی افتخاری در پایان عنوان کرد: کار بسیار سختی را برای اسکی داریم و تا زمانی که کرونا حاکم باشد ما نمی‌توانیم برنامه‌ای برای اسکی روی چمن داشته باشیم. ما برنامه‌های لازم را برای اردو‌های تیم ملی در دستور کار داریم که فقط منتظر مجوز‌های لازم هستیم.


بیشتر بخوانید: سُر سُره بازی روی خط سقوط/ با اسکی از انهدام فامیل بازی تا در آمد زایی پول سازی!


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار