معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: از ظرفیت سازمان‌ها و تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری برای نظارت در این حوزه بهره برداری می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صغری فرشی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل امروز در دیدار با فرماندار شهرستان سرعین گفت: با توجه به قابلیت‌ها و ظرفیت‌هایی که در حوزه گردشگری در شهرستان سرعین وجود دارد رونق هر چه بیشتر صنعت گردشگری در این شهرستان برنامه‌ریزی شده است.

او با اشاره به برنامه‌های سال ۹۹ در حوزه گردشگری و صنایع دستی شهرستان سرعین بیان کرد: اولویت برنامه‌های گردشگری در این شهرستان و اعتبارات مورد نیاز تعیین شده که انتظار می‌رود با اختصاص اعتبارات مناسب به بخش گردشگری شهرستان شاهد اجرایی و عملیاتی شدن طرح‌های مورد نظر باشیم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با تاکید بر ضرورت افزایش و توسعه آموزش‌ها در بخش گردشگری تصریح کرد:‌ توسعه برنامه‌های آموزشی تخصصی و عمومی گردشگری با استفاده از ظرفیت هتل اسکول و فضای مجازی امسال هدفگذاری شده است.

فرشی از تشدید نظارت بر فعالیت تاسیسات گردشگری استان اردبیل خبر داد و افزود:‌ از ظرفیت‌ سازمان‌ها و تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری برای نظارت در این حوزه بهره‌برداری خواهد شد.

او گفت:‌ با توجه به ظرفیت‌هایی که در شهرستان سرعین وجود دارد، در راستای تبدیل سرعین به قطب زمستان بیدار و رونق گردشگری زمستانی در این شهرستان هدفگذاری شده که دستیابی به اهداف در این حوزه نیازمند مساعدت است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل معرفی ظرفیت‌های این شهرستان در فضای مجازی را از برنامه‌های مهم دانست و بیان کرد: در این زمینه هدفگذاری‌های اساسی انجام شده است.

فرشی اظهار کرد: با توجه به اهمیت سرعین در رونق صنعت گردشگری استان به عنوان یکی از قدیمی‌ترین مقاصد گردشگری منطقه، با پروژه‌های تعریف شده در این حوزه به ویژه برای ایام پساکرونا از قبیل برگزاری رویدادها و جشنواره‌های مختلف، جایگاه سرعین به عنوان برند ارزشمند گردشگری استان تقویت می‌شود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.