یلوه: عرضه ۵ درصدی سهام باشگاه پرسپولیس در بورس برای کشف قیمت است

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولس گفت: اینکه گفته می‌شود تنها ۵% از سهام پرسپولیس در بازار بورس عرضه می‌شود، فقط برای کشف قیمت است.

یلوه: عرضه ۵ درصدی سهام باشگاه پرسپولیس در بورس برای کشف قیمت استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا یلوه، معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس، درخصوص آخرین شایعات پیرامون قرارداد این باشگاه با کارگزار، اظهار داشت: برخی حواشی وجود دارد که نمی‌دانم چرا در رسانه‌ها منتشر می‌شوند. کف پرداختی در الحاقیه قرارداد ثبت شده است و هم به امضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و هم هیئت مدیره شرکت کارگزار رسیده شده است. مجمع باشگاه نیز این قرارداد را تایید کرده است و مشکلی وجود ندارد و کف تعهد‌ها انجام خواهد شد.

او درباره جلسه فردای خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس، در حال پیگیری است و در حال تعامل با وزارت ورزش هستیم تا مجموعه شهید کاظمی در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار بگیرد و بخشی از دارایی باشگاه پرسپولیس محسوب شود. البته دو دستگاه ساختمان هم وجود دارد که مشکلات حقوقی خواهد داشت، اما در حال پیگیری هستیم تا این موضوع هم برطرف شود.


بیشتر بخوانید: حل پرونده برانکو اولویت اول پرسپولیسی‌ها


او درباره اظهارات امروز علی‌نژاد، معاون وزارت ورزش که گفته بود تنها ۵ درصد از سهام باشگاه پرسپولیس در بازار بورس عرضه می‌شود، تصریح کرد: این مسائل که به موضوع بورس ارتباط دارد، از سوی سازمان خصوصی سازی حل و فصل خواهد شد. اما ابتدا باید کشف قیمت انجام بگیرد و سپس مرحله به مرحله سهام بیشتری در بازار بورس عرضه می‌شود. اینکه گفته می‌شود تنها ۵% در ابتدا در بازار بورس عرضه می‌شود، فقط برای کشف قیمت است.

یلوه درباره پرداخت مبلغ ۷ میلیارد از سوی کارگزار باشگاه به پرسپولیس تصریح کرد: کار‌های اداری این موضوع انجام شده و طی امروز و فردا این پول در حساب بازیکنان پرسپولیس قرار می‌گیرد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار