در کشور سوریه برگزار می شود؛

کنفرانس بین المللی القدس درب الشهدا

کنفرانس «قدس راه شهدا» به همت دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در سوریه از طریق شبکه‌های اجتماعی و به صورت وبینار برگزار می شود.

کنفرانس بین المللی القدس درب الشهدابه گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در سوریه به مناسبت روز جهانی قدس، دفتر نمایندگی ولی فقیه در سوریه کنفرانسی با عنوان «قدس راه شهدا» را روز سه شنبه از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۲:۳۰ ظهر برگزار می کند.

این کنفرانس به دلیل شرایط شیوع کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از طریق شبکه‌های اجتماعی و به صورت وبینار برگزار خواهد گردید.

این کنفرانس با دبیری دکتر محمد ابراهیم البحیصی رییس جمعیت دوستی ایران و فلسطین با محور‌های ذیل برگزار می‌گردد:

۱. ابداع روز قدس توسط امام خمینی از مظاهر تفکر وحدت

۲. گام‌های عملی برای آزاد سازی قدس از منظر امام خامنه‌ای

۳. جایگاه قضیه فلسطین در رفتار و عملکرد سیاسی رییس جمهور مرحوم حافظ اسد.

۴. نقش نخبگان در ماندگاری قضیه فلسطین در وجدان مسلمانان.

۵. اصول دینی جهت ماندن فلسطین به عنوان قضیه مسلمانان

۶. رژیم صهیونیستی بین جعلیات و واقعیت‌ها

۷. فلسطین نهایت آرزوی شهدا

۸. حاج قاسم سلیمانی شهید راه آزادی فلسطین

شایان ذکر است طی این همایش، نخبگانی از فعالین فرهنگی و شخصیت‌هایی از کشور‌های ایران، سوریه، فلسطین و لبنان شرکت خواهند نمود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۳:۱۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
بسم رب الشهداء و الصدیقین : بنام خداوند جان و خرد :
روز قدس شریف را پر شور و شعور در فضای مجازی به معنای واقعی کلمه تمامی امت واحده رسول الله ص متحد و یکپارچه در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص برگذار می گنیم فضای مجازی فضای حقیقیست چرا که در این فضای مجازی واقعا خرید و فروش اجناس و معاملات خرد و کلان دائم صورت می گیرد و آموزش و پرورش و پرسش و پاسخ دانش آموزان و معلمین صورت میگیرد آنلاین و زنده و علوم مختلف از سر تا سر دنیا و تمامی اخبارهای بروز در سرتا سر دنیا مخابره می شود و کارهای دیگر اداری و غیره که از طریق همین فضای مجازی صورت می گیرد پس در این فضای واقعی اینترنتی به صهیونیستها می گوییم که پایان عمر رژیم سفاک غاصب نکبتتان فرار رسیده و شماره معکوس نابودیتان آغاز شده ننگ و مرگ و جهنم اسفل السافلین بر شما فاسدین و فایقسن اشغالگران تروریستهای ظالمین و ستم شگنجه گران کودک کشان مظلوم کشان ران باد . شماره معکوس نابودیتان استارت خورده 10 - 9 - 8 - 7 - 6 - 5 - 4 - 3 - 2 - 1- 0 - سرواخ موش بخرید برای فرار و قایم شدنتان که سودی براتون نداره فاصله زمانی مابین اعداد شماره معکوس را هم فقط رهبر فرزانه ولی امر مسلمین سر تا سر جهان اسلام می دانند خودم و شما عزیزان امت یکپارچه را به مقاومت اسلامی و صبر و حلم خردمندانه و تقوای الهی دعوت میکنیم . والسلام و صلوات التماس دعا التماس تفکر .
آخرین اخبار