نماینده کنگره آمریکا: عربستان به عنوان بزرگترین صادر کننده تروریسم باید پاسخگو باشد

عضو مسلمان مجلس نمایندگان آمریکا در توئیتی با اشاره به عربستان نوشت: چرا ما نمی‌توانیم بزرگترین صادر کننده تروریسم در جهان را مجبور به پاسخگویی کنیم؟

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ایلهان عمر، عضو مسلمان مجلس نمایندگان آمریکا در حساب توئیتری خود نوشت: عربستان سعودی یک تروریست را برای آموزش از طریق ارتش ما می‌فرستد، اما بیشتر رهبران ما به عیب پوشی عربستان سعودی مشغول هستند تا حمله دیگری به آمریکا انجام دهد. اگر ایران بود خواستار پاسخگویی می‌شدیم. چرا ما نمی‌توانیم بزرگترین صادر کننده تروریسم در جهان را مجبور به پاسخگویی کنیم؟

پیش از این یک مقام آمریکایی اعلام کرد به استناد تحقیقات «اف‌بی‌آی»، افسر سعودی که دسامبر سال گذشته میلادی اقدام به تیراندازی در یک پایگاه آمریکایی کرده بود با یکی از عوامل القاعده ارتباط‌ داشته است. 

ماه دسامبر سال گذشته میلادی بر اثر تیراندازی «محمد سعید الشمرانی» دانشجوی نیروی هوایی سعودی در پایگاه پنساکولا، سه نظامی آمریکایی کشته و هشت تن زخمی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
واسه امریکاییها همون خوبه....امیدوارم بیشتر تروریست بره تو خاکشون...بفهمنن مزه جنگ و ناامنی رو....گرچه خودشون یه پا دزد و هفت تیر کشن
آخرین اخبار